2016年8月19日金曜日

Megint masztunk!

Csak most a masik oldalrol.... :'D Vicces, de tenyleg. A parkba a tavat egyebkent majdnem vegig hegy veszi korbe, csak ugye egyszerre megmaszni Nimoval, hat beesteledik mire leernenk, ugyanis minden bogarat, lepket kozelrol, jo alaposan szemugyre kell venni, ennek ugye az az eredmenye, hogy eleg lassan haladunk. Na, de pont ezert felosztottam 3 reszletbe igy egy fel napos program, plusz egy furdes a vegere, ugyhogy ez igy elvisz egy napot, ami amugy tok jo! Szoval megtettuk a masodik reszletet a hegybol, ugye a masik oldalrol, innen is szep volt a kilatas, raadasul gyonyoru napsuteses idonk volt! Egyebkent annyira szep az erdo a hegyen, de tenyleg. Van nehany erdo, ami ugy megragadja az embert, ilyen pl. otthon a Janos hegyi kilato alatti osveny, ami a gyerekvasuttol megy fel, az legalabb ennyire tetszett 2 eve! Egyetlen egy dolgot utalok remesen ezekben az erdei setakban, hogy tele van nyaron pokokkal es nem, nem a kis kaszas, meg keresztes felekkel... Mondjuk nekem tok mindegy, mert nem merek meg azokhoz se kozel menni. Hanem ilyen nagyobbakkal is, raadasul olyan kis cselesek, hogy keresztbe szovik az utat, szoval neha rendesen arccal szedi le az ember es akkor mar csak azon imadkozik, hogy a pok maga, ne legyen a fejen... Ezert se haladunk gyorsan mert inkabb haromszor atnezem, hogy van e valami, mint, hogy belefejeljek, pokfobiaval kozdok tudjak ez milyen borzalmas erzes. De persze nekunk sincs akkora szerencsenk, hogy mindig kikeruljuk, a multkor a pokot is meglattam rajta, felkaptam Nimot es kepes voltam visszamaszni a hegyre felig es keresni egy masik utat lefele, mert en ugyan at nem megyek alatta az tuti biztos. Izgalmakban azert gazdagok ezek az erdei setak, illetve hegymaszasok, eleg kalandosan erunk a vegukre altalaban, de meg igy is megeri! En meg kicsit feszegetem a hataraimat, bar neha megkerdezem magamtol, hogy normalis vagyok e? Dehat valamit valamiert ugye... ; )












0 件のコメント :

コメントを投稿