2016年8月20日土曜日

'16 Nyaralas Izun! 1.

Iden is az Izu felszigeten nyaraltunk, raadasul ket felvonasban. Az elso volt a kirandulos resze. Jartunk a Niji no Sato nevu, hat nem is tudom minek nevezzem, parknak talan, de ugye nyilvan nem egyszeru, sima park. A kulonlegessege abban rejlik, hogy olyan, mintha kicsit utazgatnal Angliaba es kozben kicsit betekinthetsz Kanadaba is, ugy, hogy keresztul setalsz japan kerteken, megnezhetsz regi hagyomanyos mintara epult varos/falu reszeket, maszhatsz es jatszhatsz egy kis indian taborba, ezt mind megteheted akar gyalog, akar vonattal, illetve busszal is. Meseszep, annyi latnivalo van egyszerre, hogy mi is csak ugy kapkodtuk a fejunket! A vasut leginkabb az otthoni gyerekvasutra emlekeztetett, Nimo imadta! Tenyleg egy kicsit olyan, mintha nem lennenek hatarok es hirtelen mindenhova eljutsz es mindent lathatsz egyszerre, nekunk nagy elmeny volt, imadtuk mindannyian! Raadasul gyerekbaratabb helyet nem is talalhattunk volna, volt minden, ami egy gyereknek orom es boldogsag!

Innen elmentunk megnezni egy bambusz erdot, ahol setaltunk egyet, illetve megneztuk a Shuzenjit, ami egy shinto templom. Voltunk mar itt, de annyira szep es annyira nyugodt hangulata van, hogy jo volt pihenni egy kicsit, Nimo kozben szunditott is egyet! ; )

Es ezen a napon az utolso allomasunk a Shaboten Park volt, ami egyebkent egy allat- es novenykert, ahol egyebkent lehet pingvint simogatni, kapibarat etetni, van cuki tengerimalac simogato, hatalmas nyuszik es minden, ami jo, majom, bagoly, tukan es meg sok egyeb. Lehet csonakazni a kert kozepen levo "folyon" is, ahol egyebkent vannak mini szigetek, szabadon allatokkal, az egyiken pl. nagyon cuki majmok voltak. A parkoloba egyebkent mikor kiszalltunk az autobol es megfordultunk egy pava allt elottunk... Nimo teljesen rastartolt, pedig mondtuk, hogy hagyja beken, dehat... A vege az lett, hogy a pava meglepett, de ugy, hogy Nimo is visszaszaladt a kocsihoz. Eleg mokas volt. : ))
Az allatkert egyebkent egy hegyen van (tudom, itt minden a hegyen van... :D), ugyhogy olyan szep volt a kilatas, hogy mar csak azert siman megerte volna felmenni, de azert bementunk a kertbe is! ; )

3 件のコメント :

1. Nagyon szép helyen jártatok, nagyon jó, hogy a fényképeid, valamint a fotóid alapján egy kicsit betekinthetek Japán bizonyos részeibe, innen messziről Magyarország-Baranya-Pécsről!))
    Jó volt nézni, ahogy Nimó abban a kis folyócskában a kőveken, és a vízben mászkál, és mennyire élvezi.))

返信削除
  2. bocs fotóid helyett - leírásaid alapján - akartam írni.))

3. Orulok, ha tetszik es szivesen olvasod! : ) Koszonom! Nimo meg igazi vizimado, ahol viz van, O mar csak jol erezheti magat... : D
    (Pecs gyonyoru hely, voltunk mi is par eve, ferjem is nagyon szerette! : ))