2016年7月27日水曜日

Nimo es szobatisztasag


Hat tavaly nem mertem elkezdeni akkora mumuskent neztem erre a dologra, most meg igazabol nem tudom eldonteni, hogy tenyleg ekkora mumus e vagy pedig csak erdemes varni vele. En nem neztem utana, hogy nagyjabol hany eves kortol kene elkezdeni ezt a project-et, de ugye mivel az ovoda megkivanja, igy ugy voltam vele, hogy mindegy, csak addigra elhagyjuk a pelust.
Na, nalunk ez ugy nezett ki, hogy hazajottunk ugye majusba es a jo idore valo tekintettel, levettem a pelust Nimorol es kitettem a bilit, mondogattam neki, hogy, ha kell pisilni akkor csucsuljon ra. Elsore rault.... Mondom jo, lehet csak veletlen vagy mazlibol, de nem, utana is folyamatosan, a harmadiknal ki is vitte kiontotte es lehuzta a wc-n. Hat gondoltam ez nem lehet ennyire egyszeru... Aztan raadtam az alsogatyat, na innen kezdodtek a vicces reszek, mikor is ugyan nem pisilt a szonyegre vagy a szoba kozepere, de rault alsogatyastol a bilire es, mintha semmi nem lenne rajta belepisilt... Gondoltam magamban, most jon a neheze, de azert en olyan jokat rohogtem itt magamba. : ))
Probaltam a tudtara adni, ha kell pisilni szoljon es leveszem a nadragjat, nagyjabol az otodik probalkozas utan sikerult is, bar ugy, hogy ezzel egyidejuleg atszokott a wc-re, ugyhogy mar nincs bili. De pelus sincs. 2 hetet vartam az ejszakaval, mikor 2 heten at szaraz pelussal kelt, es ugy is szolt reggel, hogy pelus volt rajta, hogy pisilni kell, akkor elhagytuk az ejszakai pelust is. Most mar nincs pelus itthon. Mikor elmegyunk valahova en azert biztos, ami tuti valtoruhaval es egy pelussal indulok el, de oszinten egyetlen egyszer volt ra szukseg. Ha tudtam volna, hogy ez ennyire egyszeru... Itt izgultam, hogy csak aprilisig lekeruljon valahogy a pelus, erre?! 

3 件のコメント :

  1. Hát ha megérnek rá, akkor megérnek rá!:-)

    返信削除
  2. Hát ha megérnek rá, akkor megérnek rá!:-)

    返信削除
  3. Anyosom remisztgetett tavaly nyaron, hogy kene kezdeni mert aztan kifutunk az idobol... Kar lett volna szegenyt surgetni, igy sokkal egyszerubb volt! : D

    返信削除