2016年8月1日月曜日

Fura vagyok?!


Van egy furcsa vonzodasom a horror filmek irant. Pontosabban ez ugy nez ki, hogy nem tudok mas filmeket megnezni, az akcio filmeket unom, a romantikus filmeken elalszom, a Disney mesek tobbseget pedig csak tarsasagban szeretem megnezni. Bar ez most eleg sablonosan hangzik tudom, de ez szo szerint igy van. Egyszer probaltam megnezni kb 10 evvel ezelott a Gyuruk Urat, az elso 20 perc utan elaludtam es a film kozepenel baratnom keltett fel, hogy nem tetszik?! Nos, oszinten nem tudom, hogy tetszett e, mert, hogy sok mindent ugye nem lattam belole, bar talan ez bizonyitja is, hogy annyira nem kotott le, sot utana egyszer sem probaltam megnezni, most itt allok ulok 25 evesen ugy, hogy nem lattam meg a Gyuruk Urat, lattatok mar ilyet?! ; )
Egyebkent nem tudom megmondani mi a bajom, marmint nem gondolom, hogy turelmetlen lennek, igazabol a film tipusara se tudnam fogni, hogy, unalmas vagy valami, egyszeruen velem van a baj, vagyis inkabb ugy mondanam, hogy en nem latom az ertelmet mas filmekben.
A horror filmeknel az az igazsag, hogy erzem, hogy feszegetem a hataraim, erzem a felelmeim, hogy mitol felek igazan, mitol kevesbe, mi az, amin mar tul vagyok, ezen kivul ad egy pluszt, kicsit megdobja az adrenalin szintem. Raadasul es ez nagyon furcsan hangozhat, de sokkal jobban viselem a valosagot utana. Mar egy parszor eszrevettem, hogy akarhanyszor megnezek egy horror filmet, utana valahogy sokkal konnyebben viselem a korulottem levoket, de ugy onmagat a vilagot is, aztan persze idovel elmulik a hatas, tisztara mintha valami tudatmodosito lenne, csak ez meg legalis es artalmatlan... : )) Viszont en ezeket a filmeket altalaban, mint egy jo buddhista, teljes nyugodtsagban, halkan nezem... Sokszor meg az se zokkent ki, ha mellettem sikitoznak, bar nem szeretek tarsasagban horrort nezni, az nalam ilyen "me time". Enni meg nem birok kozben, nem, nem azert, mert, hogy gyomorforgato es akkor inkabb nem, hanem az eves elvonja a figyelmem a filmrol, amit en utalok... En, ha eszek altalaban a kajara figyelek es semmi masra. Szoval tul jo beszelgeto partner sem vagyok eves kozben, bar engem meg ugy tanitottak, hogy eves kozben nem beszelunk, szoval ennek fenyeben teljesen jol tartom magam a dologhoz, persze, tudom ez a teli szajjal valo evesre vonatkozik, de ugy latszik maskent tudatosult. : )
Amugy pont most neztem meg a Lights out cimu filmet, nem rossz, sot, egesz jo lett, bar a The Conjuring 1-2 mindent visz, illetve, hat na, van ennel a filmnel par sokkal jobb, de, ha azt vesszuk alapul, hogy az uj horror filmek kozott eleg keves volt, ami utan ugy alltam fel, hogy jobb volt, mintha most szalltam volna le egy hullamvasutrol, akkor ez meg boven belefer a jo kategoriaba.
Szoval, ja, lehet fura vagyok... ( :

2 件のコメント :

  1. Hát a horrort én akkor szeretem, ha nem hal meg senki benne. :-)

    返信削除
  2. Akkor ajanlom a The Conjuring-ot! Happy end a vege! : ))

    返信削除