2016年7月9日土曜日

Favourite smoothies!


Iden rakaptam a smoothiekra! : ) Tavaly egesz nyaron fagyin eltem, iden smoothien... Nem tudom masok, hogy vannak vele, de en 40 fokba szinte semmit nem tudok enni, salatat maximum vagy valami hideget, ugyhogy az elmult egy honapba joforman tenyleg csak salatat es smoothiet ettem/ittam... Egyebkent szarnyalhat am a kreativitas, mert ugye tulajdonkeppen azt raksz bele, amit szeretsz! Szoval rossz semmikepp nem lehet, nagyon finom, hideg es egeszseges! Tenyleg igazi nyari finomsag! Nalunk egyebkent Nimo is neha iszik, ha eppen kedve van hozza, bar O nem igazan szereti a kremes allagu dolgokat, de egyszer-egyszer beleiszik, sot, van, hogy meg iszik rendesen akar 2 dl-t is... : )
En, amiket belerakok, altalaban gyumolcs es zoldseg mindenfele variacioban, amit epp megkivanok, ezen kivul van benne chia mag, yoghurt, illetve szojatej es mez, ha epp olyanok a hozzavalok, hogy nem eleg edes. Neha szoktam csinalni olyat, amibe van mogyorovaj, dio, fahej es egyeb plusz finomsagok. De tenyleg, azt rak bele mindenki, amit szeret! Ha friss gyumolcsbol csinalom szoktam bele rakni jeget is, ha fagyasztott gyumolcsbol, akkor meg csak siman a fagyasztott gyumit.

Mogyoros-bananos smoothie

Hozzavalok:
mogyorovaj, fagyasztott banan, szojatej

Bogyos gyumolcsos-bananos smoothie

Hozzavalok:
fagyasztott gyumolcs mix, banan, chia mag, yoghurt, szojatej


Zoldseges smoothie

Hozzavalok:
kaposzta, uborka, sargarepa, mango, jeg, viz, mez

Chia magos mango smoothie

Hozzavalok:
chia mag, mango, kokusztej, jeg, yoghurt, mez

Mangos-gyumolcsos smoothie

Hozzavalok:
mango, afonya, eper, chia mag, yoghurt, szojatej


Mangos-kokuszos smoothie

Hozzavalok:
mango, banan, chia mag, yoghurt, kokusztej, kokuszreszelek

0 件のコメント :

コメントを投稿