2016年7月20日水曜日

Szinesen szep a vilag!


A cim megteveszto lehet, de a rajzolasrol lesz szo. En nagyon szeretek rajzolni, gyerekkoromban talan ez volt a legkedvesebb tevekenysegem, szivesen eljartam pl. a tora vagy ki a retre es vagy azt, amit lattam vagy csak a napsutesben es a friss levegon rajzolgattam. Bar imadtam es mindig jol esett, en nem igazan tudtam szinesen rajzolni, nem lattam at, hogy, ami az en fejemben igy-ugy nez ki, azt, hogyan fogom majd megvalositani a rendelkezesemre allo szinekbol es mivel nem lattam magam elott, hogy az a rajz ugy nezne ki, mint, ahogy en azt elkepzeltem, hozza se kezdtem. Maradt a grafit, amit egyebkent imadtam es a mai napig a szivem csucske, valamiert biztonsag erzetet ad es nincs bennem az, hogy nem fogom tudni kihozni belole azt a szin kavalkadot, amit en bizony megalmodtam. Annak idejen jartam rajzszakkorre es szerettem a rajz orakat is, viszont en csak akkor tudtam jot es szepet alkotni (magam szamara persze...), amikor kedvem volt csinalni es azt csinalhattam, amit szerettem volna. Szoval, ha en eppen egy kastelyt akartam volna rajzolni, de az ora keretei kozott egy szivarvany szinu papagajt kellett volna, akkor bizony nem eppen volt szamomra elvezet, inkabb eroltetett. Aztan a kozepsikola idoszakaban ez igy kiesett az eletembol, nem igazan volt se idom, se kedvem hozza es most, nem is tudom hany ev utan kezdek visszatalalni a rajzolas oromeihez, bar azt hozza teszem, hogy meglatszik a par ev kimaradas, legalabbis szamomra mindenkepp.
Na, de a lenyeg, megtanultam szinesen rajzolni, pontosabban megszerettem. Ugyanis kaptam egy 48 darabos szines ceruza szettet, ami hat meroben megvaltoztatta a gondolkodasomat a szinezesrol, mint anno az alap szinek... A keknek legalabb 6 fele arnyalata megtalalhato benne, akarcsak a barna, zold stb. es nagyon-nagyon szep arnyalatokat lehet kihozni veluk. A legszupibb az egeszben, hogy bar ez kaphato tobb darabos verzioban is, van nalunk egy DIY bolt, ahol marka szerint csoportositva darabra is arulnak millio fele szint, szoval ez a szett tulajdonkeppen kedvemre bovitheto. Nagyon jo, tenyleg, nem is gondoltam volna, hogy plusz 2-3 piros arnyalat mennyivel meg tudja valtoztatni a hozzaallasomat a szines rajzokhoz... Most aztan javaban rajzolgatok, mig Nimo delutanonkent edesen szunyokal, elkepesztoen jol tud esni, foleg valami jo zene tarsasagaban... ; )



Btw, valami hatalmas Szepseg es a szornyeteg lazban egek, ugyanis biztos mar mindenki tudja, de 2017 marcius 17-en jon ki az uj film valtozat, amibe raadasul Emma Watson jatszik, ugyhogy a jovo ev egyik legjobban vart napja az, ez es szerintem az elsok kozott leszek, akik sorakozni fognak a moziba, az tuti! Egyebkent egy erdekes es random teny rolam, a Szepseg es a szornyeteg, az egyetlen Disney mese, aminek az osszes film valtozatat lattam, konkretan a legeslegelso fekete-feher valtozatot is es mindegyiket imadtam... : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿