2016年1月18日月曜日

Mi legyen iden?!


A kerdes igazabol a tavalyi ev miatt fogalmazodott meg bennem, mikor is megtanultam, hogy bizony "kivanni is tudni kell"... Akkor azt hiszem valami nagyon elmenydus es kicsit talan izgalmas evet szerettem volna, hat megkaptam. Csak azt az egy aprosagot felejtettem el, hogy az eremnek ket oldala van es jol meglepodtem mikor azt tapasztaltam, hogy erzelmileg egy hullamvasuton ulok es az elmenyeknek egy reszere sem biztos, hogy nagy vihoraszva fogok majd visszaemlekezni, sokkal inkabb mondhatnam, hogy erzem neha, ahogy finom szellokent fujnak elem egy-egy nem elfelejtendo, kisse okito jellegu, kevesbe szep, de annal nagyobb tanulsagot tartalmazo kis emlekporszemcset... Azert tavaly szerencsere a negativ es pozitiv elmenyek eleg jol kompenzaltak egymast ahhoz, hogy az egesz evet osszegezve azt tudjam mondani, hogy egy nagyon is jo ev volt! 
Iden megint csak hasonloan egy izgalmakban gazdag es kalandos evet kivantam. Ezuttal viszont nem feledve, hogy, ahol van jo ott lesz rossz is! Szoval nem tervezek, nincsenek fogadalmak, az egyetlen dolog, amit szemelott tartok iden, hogy minden lehetoseget megfogok es kihasznalok! Azt gondolom, hogy az ev eleje eddig szuperul indult, szerencsere a lendulet is megvan meg, ugyhogy csak varom mibol tudok kihozni valami egyszerut, de nagyszerut! ; )
Igy tortent, a minap, hogy vettem egy jegyet... Ugy volt, hogy augusztusban hazautazunk, aztan ennyibe is maradtunk. Mire NimoApa mondta, hogy O nem fog tudni jonni augusztusban, mert nem biztos, hogy kiveheti a plusz szabijat, anelkul pedig csak 5 nap lenne... Gondoltam egyet felmentem az egyik legitarsasag honlapjara, beirtam egy realisnak tuno tavaszi datumot es voila: a nyari arhoz kepest, majdnem felaron vettem 3 darab jegyet haza. : ))
Azt hiszem eleg jok vagyunk a lehetosegeinkhez kepest... ; )

Szoval aprilis 12-en Nimoval kettesben elszaguldunk a japan super-expressel Nagoyaba es hazarepulunk! NimoApa pedig 2 hettel kesobb utanunk jon es, ami utana jon az meglepi... ; )

0 件のコメント :

コメントを投稿