2016年1月9日土曜日

Karacsony harmasban♡


Ugye a 24-et egyutt csak harmasban toltottuk itthon, olyan jo volt, hogy NimoApa is itthon volt, ritka ev mikor 24-en mar itthon van es nincs munka. En iden raszantam magam, hogy toltottkaposztat csinaljak, valahogy mindig olyan felelmetesen neheznek gondoltam, pedig nem is az. Egyebkent pedig lehet, hogy kezdok szerencseje, de olyan jol sikerult, ujra kellett csinalni, Nimo ugy ette, hogy jo volt nezni, mondjuk O amugy se valogatos szerencsere! : ) Aztan volt rantott hal, krumpli salata, naranocsos-csokis linzer, illetve karacsonyi mezeskalacsos turotorta, eloszor csinaltam ezt is es nagyon finom! Nem olyan regen lattam valahol a receptet es annyira jol nezett ki, hogy gondoltam proba szerencse, itt a remek alkalom es tenyleg megerte! ; )
24-en este jott a Jezuska is, Nimo irto cuki, ahogy ajandekot bont! Most hatalmas kedvenc a vonat es a duplo, szoval szerencsere mindennek nagyon orult es azota is jatszik veluk, napjaba negyszer ujra epitjuk a vasutat es osszerakunk van 5 fele autot duplobol, mondjuk ez nekem is jo, mert en pl. legozni a mai napig szeretek, ugyhogy a legjobb kozos jatek! : ))
Este volt eves-ivas, na meg ugye jatek harmasban, szoval nagyon kellemesen telt a 24-e! Szerencsere pihentunk is aznap kicsit, jutott mindenbol egy kicsi, barcsak ilyen jol tudnank beosztani minden napunkat... : )
Utolag is nagyon boldog karacsonyt kivanunk mindenkinek! Jol elkesett bejegyzes lett, de jobb kesobb, mint soha.. ; )





Csaladifoto keszites probalkozasai, jobban szorakoztunk, mint, ahogyan a kepek sikerultek... : D





0 件のコメント :

コメントを投稿