2015年12月21日月曜日

Jonnek az unnepek?!


Minden bizonnyal, mert semmi idom nincs semmire, de a szo szoros ertelmeben... Par honappal ezelott ugy kezdtem orulni, hogy hirtelen sikerult nagyon is jol beosztani az idomet, ugy minden teren, hogy kicsit jusson is es maradjon is (utobbi mondjuk ritkan fordult elo...), erre most teljesen felborult minden. Az mondjuk meg csak oke, hogy ugye jonnek az unnepek, de meg igy se ertem igazan, mintha megrovidultek volna a nappalok, de tenyleg...
Akartam irni egy csomo mindenrol, Nimorol, a decemberunkrol, nehany DIY otletrol es hasonlok, ehhez kepest az email-eimhez sem jutottam el az elmult egy hetben... El vagyunk csuszva egy tucat ajandekkal, a karacsonyi menu felig van meg, bevasarolva sincs teljesen es bar eljutottam tegnap oda, hogy este becsomagoljam Csillaek ajandekat, ra kellett jojjek, hogy a ferjenek meg mindig nem vettuk meg, amit akartunk raadasul nem is eleg a csomagolopapir... Es persze ma is foztem, mostam, Nimot vittem a jatszoterre stb es mar delutan egy ora... Ja es, hogy itt meg az uj ev se egy egyszeru "bulizas", mint otthon?! A szentely latogatos reszet a dolognak egyenlore meg nem mertem atgondolni, hogy is legyen, de mar most total ki vagyok... Es majd milyen jo lesz, mikor Nimo uvolteni fog egy orat legalabb, mig felmaszunk a szentelyig egy egyebkent 10 km hosszu sorbol, mint tavaly... Na jo, befejeztem. Nem lehet ilyen negativan hozzaallni az uj evhez! 
Meg lesz veve minden, cuki csomagolast is kap, a Jezuska pontosan meghozza mindenkinek az ajandekot, a sutemeny is kisul addigra es velhetoleg a csirke se fog kirepulni az ablakon. Mindenki boldog lesz es mosolygos, az uj ev meg fantasztikus lesz, kesz! Ugy lesz, ahogy ide le van irva az utolso 5 sorba... : D

3 件のコメント :