2015年12月8日火曜日

Karacsonyi TAG


Ezt a par jopofa kerdest is ugyan annal a videosnal lattam, akinel a Rudolfos koromdiszitest is es igazabol nem tudom miert, de talan mert mar meg van a karacsonyi hangulat, gondoltam megcsinalom en is. : )

1. Csomagolopapir vagy ajandektasal?
Hat nalunk csomagolopapir. Gyerekkoromban is ez volt es mivel en a mai napig szivesen csomagolok barkinek, nem csak Nimonak, igy egyertelmuen a csomagolopapir.
2. Igazi vagy mufenyo?
Itt nekunk mufenyo van, de otthon annak idejen mineig igazi volt. Nekem az igazi karacsonyi hangulatot a fenyoillat (is) adja, igy en ezt sokkal jobban szeretem, de nyilvan nem dolt ossze a vilag, hogy itt ez most kivitelezhetetlen, a karacsony karacsony marad mufenyovel is! 
3. Mikor diszited fel a fat?
Huh, hat mi december 1-jen. Ez azert lett igy, mert itt mas szokasok vannak. NimoApa mondta, hogy megoldhato lenne e, hogy a fa ne alljon uj evben mar? Ennek az oka az, hogy ugye az uj evet kezdjuk "tiszta lappal" es mivel a karacsony az mar a mult ev resze, igy nem tul jo, ha atvisszuk "a multat a jelenbe". Ez lehet van, akinek kevesbe ertheto, en igazabol egyetertek vele, igy lett az, hogy NimoApa keresenek eleget teve, viszont elobb diszitunk. Igy nalunk decemberbe vegig all a fa, de igy is nagyon hangulatos es kellemes erzes. : )
4. Mikor bontod le a fat?
Ertelemszeruen a fentebbibol adodoan december 31-en. : )
5. Szereted a tojaslikort?
Igen, bar nem surun iszom.
6. Kedvenc ajandekod, amit gyerekkent kaptal?
Azt hiszem ez a Harry Potter konyv sorozat volt, illetve a gorkorcsolyam.
7. Van Betlehemed?
Nincs.
8. Kinek a legnehezebb ajandekot venni?
Hat igazabol mindenkinek ki tudok talalni valami jot idovel... De talan regen a suliba mikor huzni kellett, na az mindig fejtorest okozott.
9. Kinek a legkonnyebb ajandekot venni?
Hm, talan Nimonak. : )
10. Legrosszabb karacsonyi ajandekod, amit kaptal?
Szerintem ilyen nem volt... Vagy legalabbis annyira nem volt rossz, hogy nyomot hagyjon, mert nem emlkeszem ra. : )
11. Elektronikus vagy postai kepeslap?
Egyiket sem szoktam alkalmazni, bar en eleg konzervativ vagyok, szoval a postai szerintem jobb. Bar itt ujevkor szokas kuldeni uj evi lapot es kivetel nelkul mindenkinek, aki fontos, barat, csaladtag stb. Ha mondjuk ebbol indulok ki, akkor postai, egyertelmuen. 
12. Kedvenc karacsonyi film?
Grinch! : ))
13. Mikor kezdesz vasarolni?
November vegen. Nehezen viselem a tomeget, szoval en ezt mindig szeretem hamarabb letudni.
14. Ajandekoztal mar tovabb karacsonyi ajandekot?
Nem, nekem ez mindig emlek, akarkitol is kapom. : )
15. Kedvenc karacsonyi etel?
Toltottkaposzta es halaszle. Mindkettot imadom! 
16. Szines vagy sima fenyek?
Igazabol mindkettot szeretem, de, ha valasztani kell, akkor inkabb a sima feher. : )
17. Kedvenc karacsonyi dal?
Nox - A tel dala. Nekem ezzel kezdodik mindig az igazi karacsonyi hangulat.
18. Elutazol karacsonykor vagy otthon maradsz?
Eddig mindig itthon toltottuk, iden eloszor elutazunk Csilla baratnomekhez 25-en. Kicsit furcsa erzes is, de egyszer mindent ki kell probalni. : )
19. Csillag vagy Angyalka csucsdiszed van?
Csillag, de mult evig szarvas volt. : ))
20. Mikor nyitod ki az ajandekokat?
Hat, ha NimoApa itthon van, akkor 24-en, ha nincs akkor 25-en.
20 +1 Legidegesitobb szokas ebben az idoszakban?
Az, hogy allandoan kapkodom, meg akkor is, ha egyebkent idoben lennek mindennel... : )

0 件のコメント :

コメントを投稿