2015年11月13日金曜日

Szabadidos elfoglaltsagok~ ♡


Miota Nimoval fozok, azota felszabadult az az ido, amig alszik. Eddig mindent az alatt csinaltam mig aludt, igy aztan hamas konstataltam, hogy szinte semmire sincs idom, amit esetleg neha szivesen csinalnek. Igy ugy gondoltam, hogy kozosen fogunk fozni! Ez vegulis abbol a szempontbol jo, hogy ott van velem, jatszik
kozbe a tallal, kanallal, tanuljuk, hogy mi micsoda, illetve, hat latom mit csinal igy nem kell percenkent ugralni, hogy epp bontja e valahol a lakast... Kicsit hosszabb moka igy mondjuk egy vacsi keszites, dehat ugye valamit valamiert. Tegnap is sutottunk, NimoApa edessegre vagyott meg mondjuk mi se nagyon voltunk ellene, szoval Nimoval delelott osszedobtunk egy gyors kokuszos-afonyas sutit, nagyon fincsi lett, Nimo kozbe meg is uzsonnazott szoval tenyleg hasznosan es egesz gyorsan telt el az ido. ; )
Aztan visszaterve a felszabadult egy-masfel orahoz, hat rajottem, hogy ez igy sokkal jobb! Nem vagyok egy turelmetlen ember, de oszinten az elmult idoben kicsit faradtabb voltam es igy a turelmem sem volt olyan nagy, mint egyebkent. Viszont igy, most kielhetem minden hobortom, hogy van egy kis szabadidom.
Peldaul ujra tudok rajzolni, marmint persze, rajzoltam Nimoval is, de az ugye azert mas. Szoval nagyon jol esik neha, tenyleg olyan jo erzes mikor csak ulsz egy papirral, ceruzaval es engeded, hogy a kreativitas szarnyaljon, nekem ez az egyik kedvenc idotoltesem volt annak idejen, sokat rajzoltam kozepiskolas koromba is, ez volt az egyik stresszlevezetesi elfoglaltsagom es most olyan jo neha egy kicsit megint elo venni a fuzetet! : )
A napokban meg valami koromfestesi maniam van, mondjuk nem mindig van kifestve, de gyakran, szerintem szep, meg ezzel is fejlodik a kreativitas.
Most az oszre tekintettel gondoltam csinalok valami tarka festest, konkret otlet nem volt, csak kivalogattam osziesebb szineket, aztan kb. osszevissza festettem. Utolag rajottem, hogy faleveleket kellett volna, de mindegy, ez ilyen nonfigurativ lett vegul, de nekem tetszik! Nem tudom, ranezek es olyan kis vidam, oszies, ugyhogy ahhoz kepest, hogy tul sok idot nem szantam ra most, egesz kis aranyos lett! 
Akik ismernek vagyis hat inkabb, akikkel talalkoztam mar, tudjak, hogy iszonyat sok hajam van. De tenyleg,
hajmosas, hajszaritas kesz remalom, raadasul a csattos frizurak is lehetetlenek, mert ritkan talalok olyan csattot, ami egyszerre meg tudja fogni es emelett meg is tartja a hajam. Tudom, pedig orulni kene, hogy ennyi van. Na, hat ugy dontottem egyik nap, hogy megtanulom a halszalkafonast es igen, en eddig nem tudtam megcsinalni. Oszinten most is masodik probalkozas volt, mert a rengeteg hajat pakolgatni hat... A felenel kicsit "meguntam". Aztan masodjara megcsinaltam, nagyon szep es tenyleg mutatos, bar en nem tudom milyen gyakran fogom hordani, mert mire megcsinalom a nap lemegy. Raadasul frissen mosott hajjal csinaltam, ami utana persze szallt, meg csuszott mindenfele, ugyhogy nekem ez ilyen harmadnapi hajra talan mar mukodokepes es gyorsabb. Egyebkent tetszik es tenyleg szep, NimoApa is megdicserte, bar O is mondta, hogy nem egy 3 perces frizura es hat valoban nem az, vagyis nalam nem. : )
Es ujabban olvasok ezerrel. Olvastam en eddig is, de valahogy most kulonosen jol esik. Az, hogy mikor mit altalaban hangulatfuggo, legutobb Jane Austen es Kiss Adam konyveket olvastam, most kicsit mas az aktualis, jelenleg a Harry Potter, illetve Disney mesek. A Harry Pottert mar olvastam parszor, dehat... : ) A nagy kedvenc! A Disney meg nem, nem a kepes mesekonyv, hanem itt kiadtak ilyen "felnotteknek" valo hat nem tudom mini konyv szeru dolgot, vannak benne kepek, kb. 3 oldalnyi, de inkabb illusztracionak, tehat nem ilyen kisgyerekeknek valo, bar en azt is elolvasom. Nimoval a multkor 101 kiskutyat olvastunk, persze az mar a tipikus gyerek mesekonyv. : )) 

Na meg ugye most ott lesznek az unnepek, szoval jon a sok DIY project, aminek hamarosan neki is kene kezdjek, ha azt akarom, hogy az unnepkre keszen legyenek, mert amugy nem sok ertelme lenne akkor.
De majd szerintem a hetvegen belevagunk, csinalok majd szinezot is megint Nimonak, az elozo halloweenosat szerette, tok jol elfirkalgatott rajta! Hat szoval mindig kitalalok valamit, nem birok nyugdton maradni... : ) Es most, ha Ofelsege felkelt megnezzuk a Hotel Trsansylvania 2-t, delutani program egy kis gyumolcsos teaval!

0 件のコメント :

コメントを投稿