2015年11月21日土曜日

"Megjott a tel"


Nem a tel meg nem, legalabbis idojaras tekinteteben meg nem, viszont, mint hangulat igen. Bar mindjart december, szoval... Az elmult honapban kiprobaltam par, hat nem tudom mennyire teli, vegulis mas formaban talan fogyaszthato egy-egy mas evszakban is, de mindenesetre nekem inkabb a teli idoszakhoz kozel allo meleg italt. Az egyik a forralt bor, amit
egyebkent en annak idejen otthon sose csinaltam, mivel ugye arultak es valamiert a Vorosmarty ter kozepen, hoban, hidegben, kabatban, par jo barat tarsasagaban ez mindig jobban esett, mint sem, hogy otthon iszogassam a szobaba. Na, most ugye az van, hogy itt ilyet nem arulnak, ugyhogy, ha inni akarnek, akkor meg kell csinaljam. Nem kellett sokaig gyozkodni mondjuk, bar meg mindig tartom magam ahhoz, hogy azt az igazi, hogy teli erzest a Vorosmartyn nem hozza vissza, de egy kicsit azert megis. Egyebkent meglepoen finom lett! Ennek oromere csinaltam megegyszer es az is finom lett, szoval meg volt a jo kezdes igy a telre, jovoheten jon Cintia baratnom, gondoltam csinalok majd akkor is, az mar duplan "otthoni erzes", a ter mondjuk nem jon hazhoz, de max. kiallunk az erkelyre... : ))
Aztan van egy forro csokis finomsag is. Ezt egy youtube-os videoban lattam, forrocsoki malyvacukorral. Nekem eloszor tok bizalomgerjeszto volt, mert bar en egyiket sem kedvelem tulzottan, azert telen elofordul, hogy megkivanom. Ugyhogy
gondoltam proba szerencse. Haaat, nekem nagyon-nagyon edes volt, szoval ferjem itta meg a felet a vegen, neki meg szerintem a vilagon nincs tul edes dolog, szoval semmi nem vesz karba. : ) Amugy egy egyszeru forrocsoki az alap es a tetejere kell rakni a malyvacukrot, ami ugye megolvad es egy kis pluszt izt ad es amugy tenyleg finom lenne, mondjuk sima meleg tejjel, de igy a csokival, elkepesztoen edes volt... Persze, akik nagyon edesszajuak, azoknak ez egy szuper kis ital telre, szoval ki lehet probalni batran! : )
Es vegul egy oreos variacio, ami szinten nagyon
egyszeru es ugy szinten a neten talaltam. Kell hozza forro tej es oreo keksz, a kekszet bele kell rakni a forro tejbe megvarni meg, hat, elolvad es lesz egy ilyen kicsit csokis, edes finom meleg finomsag. Na, ez viszont nekem is izlett, ugyanis ugye szimpla tej volt az alap, oreobol meg mindenki annyit rak bele amilyen edesre szeretne, ugyhogy ez nagyon finom volt! : ))

0 件のコメント :

コメントを投稿