2015年10月27日火曜日

Zabkeksz variaciok

Vettunk zabpelyhet a multkoraba, kicsit valtoztatva az etrenden is ezzel. Oszinten eloszor keves lehetoseget lattam benne, aztan megjott a kreativ szellem! Mar csinaltam Nimonak harom felet is, minden nap mast, ez volt a nasi delutan. En is meglepodtem, de nagyon finom es annal egyszerubb elkesziteni! Egyszer csinaltam egy bananos-mandulavajasat, ami komolyan, isteni finom! Nem tulzok, ha azt mondom Nimo rogton meg is evett vagy otot. : )) Egy kis talba osszenyomtam egy banant majd hozzakevertem egy kis zabpelyhet, nem kell tul sok, de ugyis latszik, mikor osszeall egy masszava. Ezt egy sutotopapirral leteritett tepsibe kanalaztam es egy picit a kanallal lelapitottam, majd kb. 15-20 perc alatt megsutottem. Melegen, de nem forron, a tetejere kentem egy kis mandulavajat es kesz is! A masodik egy kokuszos-mazsolas verzio volt, az alap ugyanaz, mint az elobbinel, annyi kulonbseggel, hogy ebbe kevesebb zabpehely volt es melle meg raktam egy egy keves kokuszlisztet, illetve mazsolat. Osszekevertem es megsutottem, ahogy az elsot. A harmadik kicsit mast volt, az ennek, hat edes-sos verzioja?! Sutotokos volt, itt megfoztem egy sutotokot, osszetortem egy villaval, majd hozzaraktam a zabpelyhet, osszekevertem es ebbol 3 felet is csinaltam, simat, amiben, csak ez a ket hozzavalo volt, illetve sajtosat es szezammagosat is. Mindegyik nagyon finom, mi nagyon szeretjuk, egeszseges es gyors, egy zarhato dobozba akar kirandulasra is tokeletes az utra! : )



0 件のコメント :

コメントを投稿