2015年10月28日水曜日

Oszi nagybevasarlas!


Hat, azt hiszem most kicsit elszaladt velunk a lo. : )) Oszinten kulonosebben nem vasarolunk, csak, ha valami tenyleg kell, illetve hat mondjuk szulinap, karacsony stb., az nalunk is van... Ez a kivetelesen nagy vasarlas "veletlen" alakult igy. Kaptunk nagymamaktol es dednagymamaktol egy kis "ajandekot", pontosabban igazabol Nimo kapta szulinapja alkalmabol, igy elmentunk felvenni es igy tortent, hogy hazafele beugrottunk az egyik bevasarlokozpontba, ahol a H&M-be hatalmas learazas
volt, tenyleg nagy! Jo persze, ugye nagy resze nyari vagy legalabbis nem teli ruha, de most oszinten 100JPY-t egy tok jo poloert vagy bluzert nem megerte?! Kovetkezo nyaron lesz mit hordani. : )) Nimonak is vettunk jo par dolgot, mert a gyerekosztalyon is szuper jo akciok voltak pl., 1000JPY-ert vettunk Nimonak nadragot
felsovel parban. Aztan a UNIQLO-ba, ami nem tudom, talan olyan sok orszagban meg nincs, de ott vettunk neki bentre, telre ilyen kis cuki szabadido ruha szettet, az mondjuk nem volt akcioba, de annyira draganak se mondanam es ezek, nagyjabol egesz jol kihasznalhato dolgok. Egyebkent a kepen a "manogatyat" kapta az itteni nagymamatol, szerintem zsenialis! Tobbszor lattam mar boltba, en tuti nem vettem volna ilyet, de igy legalabb lesz min nevessek, tudom nem szep dolog, de eskuszom ugy nez ki benne, mint valami mano vagy kobold! : D NimoApa is rohogott eloszor, mindegy, egyszer mindent ki kell probalni!
NimoApa vett maganak egy taskat valami svajci markat, nem tudom, en nem ismerem, de az is akcioba volt, le is csapott ra es az eredeti ar, majdnem feleert sikerult megszerezni!
Ezen kivul hodoltam a koromlakk maniamnak,
szerintem mindig lesz vagy talalok egy olyan szint, ami meg nincs meg es ezt altalaban 100 yenes boltban szoktam megvenni, szoval 100 JPY darabja, az arukhoz kepest nemelyik meglepoen jo! Es most vettem korommatricat is, olyan jol fel lehet dobni vele egy egyszinu kormot es ezek ugyancsak 100 JPY-be kerulnek. A kepen a kis dobozos csillamok egyebkent egy zacskoba voltak, szoval hat darabos szett volt 100JPY.
Amit meg ilyen "szepsegapolas" teren beszereztem az egy iszonyatosan szep rozsaszin szajceruza(?!), szempillaspiral, 2 db ruzs, illetve egy szemceruza. A ruzsokat azert vettem mert akcios volt mindketto es nagyon szep szinuk van, az egyik rozsaszinesebb, a masik inkabb narancssargas, de gyonyoruek! A szemceruza meg, hat... Az a helyzet, hogy az en szemem borzalmas, marmint, amennyi baj volt vele anno is es hat most se sokat valtozott a helyzet... Bevorosodik, begyullad, viszket es minden bajom lesz, ha rakenek valamit. A szempillaspiral az egyetlen, amit egesz jol visel, na persze, ha nem kenem bele veletlen, mert akkor lehet is lemosni es dorzsolnem a vegtelensegig, raadasul, ha veletlen bele megy barmi es nem tudom kiszedni, rogton bepirosodik es/vagy konnycsatorna gyulladasom lesz... Amikor ez harmadjara fordult elo kb. 18 eves koromba, mindent kidobtam. Most 6 ev utan gondoltam teszek meg egy kiserletet a szemceruzaval, meg nem gyoztem meg magam teljesen, foleg, hogy nemregiben is volt egy "baleset" hasonlo okbol, de mindenesetre, ha lenne meg egy gyenge pillanatom, hogy megprobalnam, akkor lesz egy szemceruzam... Ja, meg voroshagymam! Most mar fel vagyok keszulve mindenre! : ))
(Amugy tudom, minek csinalom, ha tudom, hogy nem birom?! Mert neha ott motoszkal a fejembe a hatha... : ) )
Es mindezen felul megvettem NimoApa karacsonyi ajandekat, ezt mondjuk netrol rendeltem, allitolag nagyon jok az ott arult ruhak, szoval be is szereztem neki 3 db felsot, remelem tetszeni fog neki es a meret is jo lesz. Bar lemertem, de mindig ott a felsz... : ) Ja igen es vettem egy muborkabatot, padlizsan szinbe! Oszinten sose volt ilyen kabatom, regen nem is allt volna jol, meg sose talaltam jo arban szoval ez kimaradt az eletembol idaig, de most! Gondoltam, hatha... Ezt ugyanonnan rendeltem, ahonnan NimoApa karacsonyi ajandekat, 14000FT volt, hat nem tudom, ennel olcsobban szerintem ugysem talaltam volna es bizom benne, hogy tobb tavaszt es oszt atveszelunk majd, ugyhogy pozitiv remenyeket fuzok a dologhoz. : ) Egyebkent az oldal, ahonnan rendeltem az a bonprix.hu, amit lehet rajtam kivul eddig mar mindenki ismert, kicsit el vagyok maradva neha, tudom... : )
Azt hiszem egy darabig nem lesz vasarlas, bar igy elnezve, nem is nagyon hianyzik senkinek semmi a ruhatarabol, Nimo szulinapjara meg kapott egy cipot Anyuektol, szoval az sem kell neki, foleg, hogy itt nalunk a tel egyenlo neha egy kesoi hidegebb oszi idovel, ebbol a szempontbol tenyleg jo helyen lakunk. Meg talan NimoApa beruhaz majd egy cipore, tavaly vettem neki egy cipot a Zaraba meg otthon, imadja, azota is keres hasonlot, de egyikunk se talalt meg, szoval meg varat magara kicsit...
A karacsonyi nagybevasarlas meg nem tudom, hogy s mint lesz, de remelem gyorsan es konnyen lezajlik majd. Igazabol nekunk nem is kell semmi, egyedul Nimo ajandekait kell majd beszerezni, amire van otletunk, de meg nincs eldontve, mindegy, addig meg van idonk. Viszont a hetvegen vettem egy doboz
karacsonyfadiszt, olyan szep volt es az ara is jo volt, szerintem ez meg azert volt ilyen jo aron mert aranylag korai, de 500JPY-ert vettem es tok szepen fog mutatni szerintem! Tavaly piros volt, iden aranyra terveztem, aztan majd meglatjuk mi lesz belole, lehet mindkettobol lesz benne, lehet csak az egyik, majd meglatjuk a fa allitaskor milyen hangulatban leszunk. : ))
Btw, ennek mar nem akarok kulon bejegyzest, ha mar ez a bejegyzes vasarlosra sikerult es ilyen hihetetlen hosszura, akkor inkabb ide firkalom. Mult honapba volt egy netes rendelesem a dresslink.com nevu oldalrol. Ez egy egyszeru kinai webshop, ahol van egy csomo ruha, taska, kiegeszitok stb. Egyszer mar rendeltem innen es nem is ert nagy csalodas, rosszabbra szamitottam, de kellemeset csalodtam! Arra mondjuk sose art figyelni, hogy mivel a meretezes azsiai, igy eggyel nagyobbat erdemes venni, mint, ami egyebkent

a meretunk. Nekem mondjuk inkabb a hosszaval voltak problemaim, egyik se kicsi, szoval siman tudom hordani, de na, az a plusz 2-3 cm hosszba is sokat szamit. : ) Innen is ugy rendeltem, hogy volt akcio, vagyis egy-egy termekre volt learazas es azok kozul vettem polokat, egy taskat es 2 db karkotot. Amiket egyebkent imadok! A taska szuper, meretre se tul nagy, se tul kicsi, belefer minden, raadasul hatizsak tipus, igy praktikus mindenhova, foleg Nimoval mikor megyunk jatszoterre vagy barmi hasonlo. A karkotok meg, hat egyszeruen csak szeretem az ilyen
stilusu karkotoket. De! Ami a leneyeg, hogy az egyik Harry Potter-es!!! Mikor megjott a csomag le se akartam venni, annyira orultem neki! Most is egyebkent! : )) Nagyon jo, kenyelmes, allithato, szoval lehet szorosabban, de akar lazabban is hordani, tok jo
szine van es viccen kivul talan 500FT korul volt?! Hihetetlen olcso volt es nekem, mint egy ilyen orult HP rajongonak muszaj volt beszerezzek egy ilyet. : )
Es ezzel a rendelessel egyidoben vettem egy iszonyat cuki csoki alaku dobozt, amibe most hullamcsattot es hajgumit tartok, illetve egy kis tukrot, mert Nimo eltorte az elozot... 7 ev balszerencse?! : D

0 件のコメント :

コメントを投稿