2014年12月8日月曜日

Adventi naptar folytatas es Telapo!


4. nap sult banan volt a meglepi, nem tudom eddig miert nem csinaltam Nimonak, annyira izlett neki, hogy vagy azert ette meg teljesen egyedul villaval, mert ehes volt vagy pedig mert annyira izlett neki. En meg csak neztem, mert amig en etettem, mindenhol volt kaja, tenyleg, a szek alatt is... Most valamiert szinte teljesen tiszta maradt minden, arrol nem beszelve, hogy hihetetlen gyorsan es joizuen belapatolta a tanyer tartalmat... Eltelt mar egy par nap, de meg mindig racsodalkozom, ha eszembe jut. Ja es persze azota mindent egyedul enne, illetve eszik is, kiveve a levest, amibol ugye meg igen csak keves jut a hasaba, annal tobb a ruhajara meg amugy mindenhova. : )
5. nap rajzoltunk! Zsirkretaval. Volt felelmem, hogy megragja vagy a szajaba tomi es lenyeli, de nem. Sot! Bar gondolom a szines ceruza utan nem volt nagy talalos kerdes, hogy mit is kell vele csinalni. Bar azert egyszer ketszer megnyalta a veget, gondolom biztosra ment, hatha megis csak valami nasi, de egesz hamar rajott, hogy ezt masra kell hasznalni, amugy meg tok jol elrajzolgattunk es persze az osszessel egyszerre akarna, dehat arra meg en sem lennek kepes...
6. nap jott a Telapo hozzank is! : )) Elozo este legyartottam a nasikat a csomagba, mert bar Anyuek es Mamaek kuldtek csoki Mikulast meg ilyen-olyan edesseget, de nem. Viszont kapott mezes sutit, zabpelyhes fahejas es kokusz golyot, egy sapit es egy mesekonyvet. Orom volt nezni, mar azt is ahogy ugralt az ablak elott mikor meglatta a sok mindent. A sapkat Anyuektol kapta, de nem hajlando felvenni, csak jatszik vele. A konyvet szereti mar ketszer vegig lapoztuk, Telapos es karacsonyos egyben es vannak benne kepek, amik kijonnek, meg lehet nyitogatni benne egy ket kepet, szoval elvezi. Mi is. : ) Jol telt amugy nagyon, jatszottunk is jo sokat, evett is jo sok nasit, mondjuk semmibe sem volt cukor es a suti is rizslisztes volt, szoval egeszsegere. ; ) Jo volt, a vartnal is jobb, meg sok-sok ilyen boldog Telapot!


7. nap focizni voltunk a parkba ez volt a naptar tartalma az napra. Szerintem remesen hideg volt, pedig sutott a nap, de ugy voltunk vele, hogy ugy is mozgunk, majd kimelegszik mindenki, jo lesz az! Hat ahaaa, annyira nem... En beoltoztem, mint egy eszkimo, de igy is majdnem megfagytam, mondjuk Nimon nem latszott annyira, de mikor elkezdett pirosodni az arca, hazajottunk, jobb felni, mint... De egyebkent jo volt, egyreszt mert harman voltunk vegre, masreszt mert Nimo nagyon elvezte! : )
Ja es delelott Anyosomeknal voltunk, a csalad apraja nagyja, mert jott a legkisebb unokateso! Eloszor talalkoztunk vele, cukisag a kiscsaj! Ayaka a neve es most lesz 5 honapos. Marin csuda jofej volt megint, az en fiamrol meg.... Nimo hisztis volt es merges, nem akart fenykepezkedni, Marinnal se akart jatszani, Apa occset is felpofozta... Szoval baromi jol kezdodott, szerencsere Aposom kivitte oket labdazni, akkor kicsit javult a helyzet, dehat azert mindenre szamitottam, csak erre nem, na, de ezt az elso 1-2 orat leszamitva jo volt!
8. nap, ma is alkottunk, pontosabban ma Apa es fia rajzolgatott, igazabol valami kreativkodas volt a mai napra, Nimo meg zsirkretazni akart, de kiraktam neki a ceruzat, vizfesteket stb. Ezt valasztotta. Az eleibe tok cukin elrajzolt, aztan beszalltunk mi is, a vegen meg mar a nagy moka kozepette csak ugy repkedtek a zsirkretak, ketto el is tort, mondjuk kulonosebben nem zavar, van vagy meg 20 a dobozba, meg amugyse. Csak meg kellett keresnem utana a darabjaikat, nehogy aztan nekem O szedje fel, akkor nezhetek...
Amugy a mezes sutimnek sikere lett, mert elfogyott! En voltam a teszt, mikor kisult, en rogton megkostoltam eheto lett e, de klassz volt, annyira, hogy rogton megettem 3 darabot is. : ) Mezeskalacs az alap, de mivel Nimo nyujtotta, vagy mondhatnam, inkabb azt is, hogy kb. rault igy olyan vastagsagu lett, amilyen, de izre es allagra finom! Vegulis ez a lenyeg. ( :

0 件のコメント :

コメントを投稿