2014年12月3日水曜日

Az elso 3 nap + 2 raadas


Nimo adventi naptarat pont vasarnap estere fejeztem be, szoval meg eppen idoben, egy csoppet sem elsietve a dolgot. A gyerek gyorsan tanul, de, hogy ennyire azt sose gondoltam volna...
Az elso nap nyilvan nem, de masodik nap es ma is, magatol odament a naptarhoz es mutogatott ra perceken keresztul, hogy neki bizony onnan jar valami... Mert en meg annyira belemerultem a reggeli kavezasba, hogy meg is feledkeztem rola. meg jo, hogy a gyerek szol... Szoval vannak benne ismetlodo dolgok is, de eddig meg mindennap mas volt es mindennap valami olyan, amit meg nem probalt vagy amivel meg nem talalkozott. 
Az elso nap Fahejas-aszaltgyumolcsos tejberizst kapott. Az oromot az arcan meg latni kellett volna, hiaba, szeret enni, az biztos! Sot, egyedul ette meg... Azt nem mondom, hogy nem csopogott le vagy ment melle neha, de a rizs 90%-a a pocakjaba kerult es egesz tisztan is evett (ez persze csak az en oromom), amin mondjuk meglepodtem, mert ilyen akkor se nagyon van, ha en etetem, most vagy nagyon ehes volt vagy nagyon finom volt... : )
A masodik nap festettunk! Vizfestekkel, gondoltam az meg belefer, lejon az asztalrol is, meg a kezerol is, szoval annyira nem izgultam. 40 percig festegettunk egyutt, de olyan kis aranyos volt! Es olyan jo, hogy elvezi es orul ezeknek az aprosagoknak is. A mestermuvek megszaradtak es mappaba kerultek, egyebkent pedig nem azert, de Nimo festett egy halat pontokbol es csikokbol, raneztem es lattam! Egy muvesz veszett el a gyerekben... 
Harmadik nap pedig bowling szett vart ra. Na, ezen en mar ma majdnem haromszor atestem, vagy a labdan, vagy a babukon, de jot jatszottunk. Nimo a labdaval tobbnyire mindent dobalt, csak a babukat nem, ellenben, ha felallitottam oket, akkor atrohant rajtuk... Lehet azt jatszotta, hogy O a labda...
Mindenesetre eddig orom es boldogsag es jol telik mindennap! Kivancsi leszek a tobbire... En is elvezem, egyreszt mert jo latni, ahogy orul, masreszt meg mert elmeny az egesz! : )
Ja, es kozbe volt egy kozos karacsonyfa allitasunk is (mi december elejen szoktuk felallitani...), ugyhogy az is itt diszeleg a nappaliba es Nimo minden este korbe ugralja, iszonyat cuki!

0 件のコメント :

コメントを投稿