2014年9月18日木曜日

Nimrod a muvesz


Tegnap fotoalbumot dekoraltunk, amikor is Nimo elkapott egy ceruzat es elkezdte ide-oda huzogatni az asztalon. Nyilvan semmi nem latszott, ugyhogy adtam neki feher papirt, hogy arra firkalgasson es el sem hittem eloszor, hogy milyen jol el van vele! Tetszett neki nagyon legalabb fel oran at itt rajzolgattunk, aztan delutan, amig megcsinaltam az uzsiat ujra a kezebe adtam es olyan jol lekoti! Most egyik ismerosom meselte, hogy lehet kapni pici gyerekeknek filcet etelszinezekbol van, szoval, ha a szajaba landolna akkor se tortenne semmi, de viszont borrol nehezebben jon le, mindegy, az legyen a legkevesebb, inkabb oda, mint a szajaba. Szoval a kovetkezo napokban tervezek beszerezni egy csomag ilyes fajta filcet, mert bar a ceruza biztonsagosabbnak tunik, de alig latszik... Mindenesetre en csak gyongyorkodtem es legeltettem szemeim 11 honapos edes, cukorborso kisfiamon, amint eppen nagy buzgon alkot, annyira cuki! : ))
Ja es tegnap eloszor nyelt egy kis homokot a jatszoteren, azt gondoltam majd a szajaba rakja, de nem, hasra esett, de el nem tudom kepzelni, hogy tud valaki nyitott szajjal elesni?! : D Amugy nem tortent semmi, a nagyjat kiszedtem a szajabol, meg jot ivott utana aztan szaladt tovabb, az orrat egy kicsit lehorzsolta, de annyira nem veszes, ot se nagyon zavarta ra 5 percre... : D

0 件のコメント :

コメントを投稿