2014年9月4日木曜日

10. havi statusz vizsgalat


Ami kicsit megkesve ugyan, de hetfon megtortent. Egyedul mentem be Nimoval busszal, nos, szembesulnom kellett azzal a tennyel, hogy egyetlen, edes, cukorborso, kicsi fiam mar nem 3kg es erre meg akkor dobbentem ra, mielott amugy megmericskeltek volna... Ugyanis mire beertem vele a korhazba, a kenguruba, azt hittem leszakad a derekam... Aztan hirtelen, szinte megkonnyebbuleskent suhant vegig az agyamon, hogy mar tud menni es minden hezitalas nelkul kivettem a korhaz elott es szepen kezen fogva vegig setaltunk, kesz fellelegzes volt! Semmi ujat nem mondtak, mint, amit eddig is tudtunk egyebkent, Nimo majd kicsattan az egeszsegtol, semmi baja, egeszseges, vidam. Viszont az orvos megjegyezte, hogy hatalmas, ez persze semmi rosszra nem utal, csak kb. minden 10 honapos japan baba sokkal kisebb, mint Nimo, az orvos azt mondta, Nimrod most akkora, mint egy kb. masfel eves japan gyerek, konkretan kinotte a tablazatot a kis konyvebe.... Azt is elmondta, hogy ezt igazabol ne is vegyuk figyelembe, mert nem az O mereteinek van kitalalva, viszont ugyanugy no, mint, ahogy hizik, szoval semmi gond nincs. Legkozelebb 1 evesen talalkozunk es utana mar csak fel evenkent, ha jol emlekszem. Ja es nem mellesleg Nimo most 11355g es 76.5cm. : )
Amugy Nimonal aktivan beindult a jatszoterezes, mert, hogy nagyobb mozgasteret igenyel, mint amekkora a lakas, ez egyebkent nem annyira meglepo.... Bovult egy programmal a napirendunk, kar, hogy a napok nem hosszabbodnak meg 1-2 oraval... Tudnam ertekelni. : D

0 件のコメント :

コメントを投稿