2014年9月9日火曜日

Az elmult nehany nap...


....total katasztrofalis volt. Mult het elejen Apa megfazott, de bement dolgozni, mondvan majd ugyis elmulik, hat gondoltam magamba, proba szerencse, hatha, vegulis annyira nem volt nagyon veszes. Aztan szerdara mar az lett, olyannyira, hogy csutortokon delbe felhivott, hogy jon haza, mert hazakuldtek... Kertem en parszor, hogy menjen orvoshoz, dehat hiaba.... Aztan penteken mikor mar csak vergodott az agyba nagy nehezen vegul megis elment, azota kicsit javult, de meg kozel se az igazi es hat ugye sejteni lehetett, hogy ezt mar nem ussza meg Nimo se, szoval bar latszolag semmi baja, olyan taknyos, hogy az hihetetlen....
Tegnap elmentem vele az orvoshoz, sajnos en nem az a tipus vagyok, aki megvarja meg majd rosszabb lesz, laza nem volt, a kedve jo volt, evett is rendesen, de az orrfolyas es a szipogas teljesen megoritett.... Az orvosnal kellemes 10 percet vartunk, ami alatt Nimo hatszor korbefutotta a rendelot sikongatva, aztan persze az orvos kerdezte mi baja van, hat mondom szerintem megfazott, erre mi volt a valasz?! "Hat nem ugy nez ki, mint, aki beteg...." Igaza volt, tenyleg nem, de most meddig varjak? Mig lazas lesz es alig kap majd levegot? Aztan persze, jofej volt megnezte, tetotol talpig majd osszesen kapott 2 db gyogyszert egy arra, hogy kitisztitsa a bacikat, egyet meg az orrfolyasra. Az ejszaka gyotrelmes volt, de most kicsit jobb a helyzet. Szerdara visszarendelt, hogy lassa, javult e vagy rosszabbodott vagy meggyogyult (ezt azert szeretem, jo alaposak! : D). A szerencse az, hogy nem kohog, szoval torokfajas nincs, jokedvu, joetvagyu, laza sincs, szoval tenyleg csak az orrfolyas van, de az nagyon... Remelem, hogy holnapra jobban lesz es a hetvegere meggyogyul. Akkor mehet megint majd a jatszoterre, szegenykem, ma is allt az ajtoba... : )
Orulnek, ha mindketten rendbe jonnenek es en sem dolnek ki addigra, baromi jo lenne meguszni!

0 件のコメント :

コメントを投稿