2014年9月3日水曜日

( -̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷄◞ω◟-̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷅ )


Hm, hat ezt muszaj vagyok blogba vesni.... Nem tudom esett e rola szo ezidaig, de miota szultem, havonta egyszer kb. 6 napig (na, vajon mi lehet?) csak vergodok... De nagyon durvan... A mostani idaig a legrosszabb, tegnap elkezdett fajni a derekam, jo, hat gondoltam majd alszok, aztan masnapra jobb lesz, ahaaa, nem lett jobb, de raadasul reggel arra keltem fel, hogy forog velem a szoba es hanyingerem van, szinte felallni se tudtam es hat, hogy meg szebb legyen, Nimo raugrott a hasamra....(;¬_¬) A fejem meg mindig faj, tok faradtnak erzem magam, olyan vagyok kb. mint egy zombi vagy sokkal rosszabb....
Ja es ez az, az egy het, amikor tomenytelen mennyisegu cukrot viszek a szervezetembe altalaban csokolade formajaban es a het vegere mindig minusz 1 kg az eredmeny, igaz, mast nem is nagyon birok megenni... Azert szules elott sokkal jobb volt ez az egy het, de komolyan. Akkor csak siman semmihez sem volt kedvem, de most meg minden bajom van, a derekfajas es fejfajas meg kikeszit.(。´✚ฺω✚ฺ`。) Ma meg raadasul le is kene vanszorogjunk a boltba es a jo idore valo tekintettel "megigertem" Nimonak egy jatszoterezest is, hogy en, hogy fogom kibirni meg nem tudom, de azt hiszem a legjobban akkor jarnek, ha kinyulnak a fuvun, vizszintesbe valahogy mindig elviselhetobb... Jaaaaj, legyen mar vege!!!( -̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷄◞ω◟-̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥̥᷅ )

0 件のコメント :

コメントを投稿