2014年7月1日火曜日

Konyv

Valahova mar biztos irtam, hogy vettem ket fozos konyvet, Miki mama foztjei vannak benne. Igen, tudom a nev kicsit viccesen hangzik, itt a Miki egy, egyebkent tok szep lany nev, a mama meg anyuka, ilyen angolositott verzio a pici gyerekeknek. Na, nem errol akartam irni, hanem, hogy neki megjelent anno egy konyve, meg akkor vettem mikor ide koltoztem, most megjelent egy masik konyv szinten tole, megvettem azt is es jaj, mindig kedvet kapok a fozeshez! Annyira ugyes es olyan gusztusos eteleket foz, de meg a legegyszerubb is ugy van talalva, hogy hat egy jobb etterem megirigyelne szerintem. Szoval en oda vagyok meg vissza es most az uj konyvebe van karacsonyi menu is, dupla orom! Valamelyiket tuti megcsinalom majd, addig meg az osszes tobbit szepen sorba. : D Meg vettem egy szezonalis fozos konyvet is, nyari etelek vannak benne, marmint, a nyaron termo zoldsegekbol es halakbol van osszeallitva, gondolom, hogy talan gazadasagosabban tudjon fozni az ember, ezt kivancsisagbol vettem meg, mert most jol letesztelem, hogy tenyleg olcsobbra jon e ki a havi kaja fogyasztas. pedig eskuszom nem eszunk sokat megis tok soknak erzem. Apropo, en ugy szeretek sutni is, meg fozni is, csak az ido az, ami nem engedi.... Mert hat ugye most a jaras tanulos idoszakba ugy megyek Nimo utan, mint egy magnes, nehogy baj legyen, szoval a konyha meg hatterbe szorult... Na, de lesz ez meg maskepp is!

0 件のコメント :

コメントを投稿