2014年7月1日火曜日

Mese mania

Kezdem azt erezni, hogy, ami eddig "nagyon szeretem" volt, az lassan maniaba kezd atmenni. Nem titok, hogy oda vagyok a Disney mesekert, ha idom engedi jol el is szorakoztatom magam veluk, bar ugye most nem vagyok epp a raeros idoszakba, na, de mindegy. Szoval regebben rajzoltam, egyreszt mert szeretek rajzolni, masreszt mert lekot es jo idotoltes volt, aztan egy idobe matricakat gyujtottem, evekkel ezelott, amik most is megvannak! Vigyaztam am rajuk, de meg hogy! Voltak Disneys fuzeteim, meg kozepiskolaba is, de persze csak a kedvenc tantargyaimbol... Meg hasonlok, de, amivel a hetvegen szembesultem, az egyszerre valtott ki belolem nevetest es ketsegbeesest, a multkor Disneys papirzsepit vettunk, de csak mert le volt arazva es mert tok cuki, eloszor gondoltam jo lesz Nimonak, dehat ugye azota is en hasznalom... Aztan tegnap Apa hazajott egy Micimackos fulpiszkaloval.... Nem, nem en kertem, azt se tudtam, hogy van ilyen.... Azt mondta, hogy igaz 100 yennel dragabb volt, mint a sima normal, de szeret annyira, hogy kidobjon egy 100 yenest a cuki medveert es a stilusos zold kockas mehecskes dekorert, ami rajta van. Nem birtam, nyilvan elnevettem magam, de lelkem titokba repdesett a boldogsagtol, sot! Szoval jot nevettunk es van egy Micimackos fulpiszkalonk, ami soha tobbet nem lesz, szoval most jol ki kell gyonyorkodjem magam... : D Az elet apro oromei, de tenyleg! Es persze, elmondani nem tudom mennyire szeretem, a humorat, meg Ot magat is persze!♡

0 件のコメント :

コメントを投稿