2014年6月19日木曜日

Kesz katasztrofa ez a nap....


Nem tudom mikor volt ilyen rossz napunk, lehet meg nem is volt, ma komolyan olyan erzesem volt, hogy barmihez nyulunk, annak csak baja lesz.... 
・Reggel teregetes kozbe elfelejtettem becsukni az ajtot, ennek az eredmenye persze az lett, hogy Nimo utanam jott es kiboritotta az osszes mosott ruhat a koszos foldre....
・Virag locsolas kozbe sikerult majdnem atesnem a kukan, senki ne kerdezze, hogy csinaltam...
・Nimo ma levert egy bogret, nem, nem tartjuk a gyerek elott, Apa kavet ivott es mire ideertem, hogy elmossam Nimo foldhoz vagta, meg szerencse, hogy csak a szonyegre, igy a bogre nem tort szet, csak a szonyeg lett kaves...
・Apa kiontotte a levest, az osszeset, ugyhogy, orom volt a delutan, meg egy plusz takaritas...
・Sikeresen odaegettem egy halat... Pedig eskuszom 2 percenkent neztem, hogy, hogy all...
・Kiboritottam egy pohar vizet (meg szerencse, hogy csak azt es, hogy a konyhaba)...
・Apa fozott kavet, vagyis annak keszult, de valami mas lett, konkretan forralt viz...
・Megirtam egy uzenetet es persze mielott ranyomtam volna a kuldes gombra a telefon beajult, kicsit se lettem ideges (amugyis utalok uzenetet irni telefonon, hat meg mikor kinkeservesen megirom es elszall a...)....
Ma komolyan, jobban jartunk volna, ha csak ulunk es nezunk a semmibe.... Ennyire szetszortnak meg sose ereztem magunkat...

0 件のコメント :

コメントを投稿