2014年6月19日木曜日

Bebi etel


Vettunk egy konyvet a jo multkor, bebi etelek vannak benne, 5 honapos kortol masfel eves korig. Reszletesen le van benne irva minden, mit es hogyan lehet elkesziteni az ido mulasanak megfeleloen, mi az elso fejezettol elmaradtunk mert keson szereztuk be a konyvet, de a 7~8 honapos reszbe pont beleestunk, ugyhogy mar egy bo masfel honapja ebbol fozok Nimonak. Egyebkent szerintem hasznos, legalabbis mikor nincs eleg idom, akkor a gondolkodast mar megsprolom mert beleolvasok es mar meg is van az aznapi ebed. Nem is sikerulnek olyan rosszul vagy csak sejtem, hogy nem, mert altalaban elfogynak es nem mi esszuk meg. : ) Szoval biztos izlik Nimonak is. Viszont sok etelbe ir peldaul yoghurtot vagy tejet(?), eloszor nem is ertettem, de aztan most mar igen.... Itt 9 honapos kortol tapszer valtas van, ami kb. annyit tesz, hogy kevesebb a tapanayag erteke, mint, amivel kezdunk, viszont tejalapu, az az elszor keverni kell a kettot es majd szep fokozatosan elhagyni az elsot, na igy mar vilagos miert van tej es yoghurt nehany bebi etelbe 7~8 honapos kortol. Valahogy el kell kezdeni szoktatni vegulis, en nem mertem neki meg tejet adni, viszont natur yoghurtot mar adtam, nyilvan nem egy dobozzal es nem magaba, hanem beleraktam az ebedjebe es max. egy kis kanallal, idaig haromszor evett osszesen yoghurtos etelt, de orommel lattam, hogy semmi baja, ugyhogy ez megnyugtato. Sajttal kezdtem egyebkent, mar, ami a tejtermeket illeti es azt kimondottan szerette es attol se volt semmi baja, de ezek ellenere se merek neki tejet adni, majd a jovo havi vizsgalaton rakerdezek, hogy tuti biztos lehet?! Egyebkent meg mindent megeszik, kesz orom az etetes! : )) Evett mar tojast is, de csak a sargajat, attol se volt semmi baja, azt se mertem neki adni eloszor, pedig mar azt is irta a konyv, de most sort keritettem ra es szerencsere ettol sem volt semmi problema. Azert orulok, hogy jobban szereti az itthon keszitett etelt, mint a boltit, vagyis a boltit egyaltalan nem szereti, az elso falatot altalaban rank kopte a masodiknal mar ellokte a kezevel a kanalat.... Nem sajnalom kulonosebben, de oszinten, ha elmegyunk valahova sokkal praktikusabbnak tunt ez a megoldas, de, ha nem hat nem, most elore fozok es azt visszuk, azt persze megeszi. : ) Sot, cukrot, de egyaltalan semmilyen fuszert nem hasznalok meg, mert azt mondta, az orvos, hogy bar cukrot mar lehetne, de huzzuk, amig csak lehet, elobb utobb ugyis elkerulhetetlen lesz majd, de akkor mar inkabb utobb. Jovo honaptol tapszer valtas (hat kicsit tartok tole azert....) es jon a kovetkezo fejezet a konyvbe, kivancsi leszek, hogy fogja szeretni a darabosabb eteleket...
Ja, ezek voltak az elso probalkozasaim, nem is lettek olyan rosszak... : )





0 件のコメント :

コメントを投稿