2014年6月17日火曜日

Jegvarazs


Hat engem teljesen elvarazsolt! : D De tenyleg! Ma neztuk meg Nimoval, O csak felig nezte, mert kozbe elaludt, de allitom neki is tetszett! Amugyis imadom a Disney meseket, de most meg inkabb! Mondjuk a zenek nem tetszettek benne, kivetel az amugyis elterjedt Let it go, amit, ha nem tetszene is a fulembe vesodne, mert a csapbol is ez folyik mar. Viszont ennek az egyetlen egy szamnak is csak a francia es szerb verzioja tetszik. Komolyan, az angol tok atlagos, itt a boltokba meg a japant nyomjak hatter zenenek, de az sem jon be annyira, a magyar meg szep, de az se kulonosebben (a tobbi nyelvrol inkabb nem ejtek most szot, pedig meghallgattam jo parat...), a legjobban a francia es a szerb tetszett meg, a franciat mar agyon hallgattam Youtube-on...
A film szerintem nagyon cuki es kivetelesen nincs olyan karakter, aki az idegeimre ment volna, bar egy volt, de tul lehet elni es szerencsere "nem sok" szot kapott, ugyhogy nem rontotta az elvezetet. : D Annat legalabb annyira megszerettem, mint Elsat, mert szerintem nagyon vicces, en jokat mosolyogtam rajta. Elsa meg csodaszep! Ritkan mondok ilyet egy Disney karakterre, sot nem is mondok ilyet, mert meg nem is volt ra pelda, hogy ez felmeruljon bennem, talan mert egyik se tetszett igazan, csak olyan atlagosan bajosak voltak, de Elsa komolyan, annyira szep lett! Ugyesek voltak, akik kitalaltak. : ) En pedig tagadhatatlanul Elsa fan lettem. : D





2 件のコメント :

  1. Nem csoda, ez egy nagyon aranyos mese. Aranyhaj és a nagy gubanc megvan? Az is nagy kedvencem. :)

    返信削除
  2. Igen, az is nagyon jo! Most, hogy van gyerekem, egyre inkabb visszaszokom a rajzfilmekre, ami oszinten neha egesz jol tud esni! : ))

    返信削除