2014年6月16日月曜日

Sutni jo!

Meg faraszto, de amugy tenyleg jo, vagyis en szeretek. : ) Vasarnap reggel csinaltam ezt:



Az eredeti recept afonyas sult sajttorta volt, de mivel nekem nem volt itthon afonya, viszont volt kiwi, igy megcsinaltam abbol es nagyon finom lett! A bizonyitek erre Anyosom es Aposom, akiknek vittunk belole, Aposom azt mondta legkozelebb tepsistol vigyuk, el is fogyott pillanatok alatt. Mondjuk nagyon klassz nyari sutemeny az alja kekszbol van, mint a rendes sajttortanak es addig sutottem, hogy szep sarga legyen a teteje. Aztan mikor kihult, beraktam a hutobe es nagyon klassz lett! En se gondoltam volna, most csinaltam eloszor, de Apa is es Aposom is mondta, hogy ilyet csinalhatok gyakrabban is. Mondjuk lehet fogok majd meg a nyaron, esetleg valami mas gyumolccsel is megprobalom majd. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿