2014年5月22日木曜日

Tegnapi orvosos


Tegnap reggel atvagtattunk a tuloldalra az orvosi rendelobe, mert mar komolyan idegesitett az orrfolyas... Nem tudom miert lepodtem meg azon, hogy babakocsit nem lehet bevinni es, hogy a cipot le kell venni, mindegy is, ezen mar gyorsan tultettem magam, bementem elmeseltem a recepcion nagy banatom, majd kerek 10 perc mulva mar az orvosnal voltam, pedig oten voltak elottem... Gyors ketsegkivul es ez gyerekkel a legnagyobb boldogsag. Szoval megvizsgalt az orvos, azt, hogy mi bajom a mai napig nem tudom, de megkerdezte mit csinaltam eddig es miert nem mentem hamarabb?! Hat mert azt hittem, hogy csak egy sima natha es teazas, pihenes utan rendbe jon, erre az orvos megkerdezte, hogy "Na, es ugy latja rendbe jott?" Nagyon humoros kedvebe volt, en mar kevesbe, sot mar akkor a fejem is fajt... Azt nem mondta meg mi bajom, de az osszes felirt gyogyszerrol reszletes magyarazatot kaptam, nem mintha ertenek hozza egyebkent, aztan mehettem is a gyogyszertarba es haza. A gyogyszertarba ki kellett tolteni egy papirt, kaptam gyogyszeres kisfuzetet, majd megint egy reszletes gyogyszer elemzest, amit itt se ertettem minek es amugyse nagyon tudok hozzaszolni az osszetevokhoz arrol nem is beszelve, hogy ott akkor nem is nagyon erdekelt, es ezennel jottunk is haza. A tovabbi terv az lett volna, hogy elviszem Nimot is a gyerekorvoshoz, ne kerdezze senki, hogy miert es minek, azonban ezen otletemrol hamar lemondtam mikor 1 oraval kesobb annyira faradtnak ereztem magam es rosszul voltam, hogy azt mondtam itthon maradunk es milyen jol tettem. 2 ora mulva en jobban lettem szerencsere, Nimonak pedig szemlatomast semmi baja nincs... Aztan gondolkodtam is, kepes lettem volna elvinni az egeszseges gyereket az orvoshoz, hogy aztan megallapitsak, hogy semmi baja, de ott abba az egy oraba mig varunk osszeszedjen valamit es aztan egy het mulva mehessek vissza vele... Hulye vagyok mar en is. Mindenesetre, ha ezt az akarmit nem kapja el Nimo, akkor a gyereknek kokemeny immunrendszere van, az tuti.
En meg probalok gyogyulni es tartani a gyogyszerkurat. Kaptam egy szatyor gyogyszert... Apa ki is akadt, hogy ezt mind nekem kell bevennem?! Hat igen... A legszornyubb viszont, hogy egyaltalan nem erzem jobban magam... De azert tegnap delutan, mivel kisutott a nap es volt vagy 25 fok, elmentem Nimoval setalni, akinek tegnap egyebkent hihetetlen jokedve volt. Ennek orultem tegnap a legjobban. Napi boldogsag. : ) 

2 件のコメント :