2014年5月21日水曜日

Vicces, hogy mennyire "nem tudom", mi is van korulottem


Orvosos, vicces tortenet. Az, hogy miert is nem vagyok tisztaban az orvosi rendelokkel lakohelyunkon talan azert van, mert sose jarok egyikbe se... A tobb, mint 2 evem alatt, amit itt toltottem ketszer voltam beteg, nem mellesleg szerintem ez tok jo arany. Az elsonel ugy voltam eloszor nem megyek sehova egy megfazassal, majd teazgatok, meg eszem a fokhagymas piritost es a mezet. Na, ez az elmelet masnapra megdolt, mikor elkezdett fajni a torkom es semmit sem birtam megenni, foleg nem a piritost... Ember tervez, ugye. Aztan mivel egyaltalan nem voltam tisztaban, hogy hogyan is vannak itt az orvosi rendelok, gondoltam torokfajassal mehetek a ful-orr-gegeszetre is. Ami, amugy 20 perc tolunk gyalog, na, nem egy nagy tav, de gyogyszertarral egyutt, betegen, 39 fokos lazzal es pici babaval (akkor volt Nimo 3 honapos) nem volt annyira kozel se... Egyebkent pedig, eszembe se jutott, hogy a megfazasommal egy altalanos rendelot kellene keressek, annyira a torokfajasomra koncentraltam, hogy ez valahogy fel se merult, mint alternativa. Vegul mindegy is, mert mondtak a ful-orr-gegeszeten, hogy maradjak megnezik ok mi a helyzet, hat mondom akkor tok jo! Megis gyogyultam 3 nap mulva, hihetetlen jo erzes volt!
Na, most a helyzet az, hogy fajt a torkom, marmint vasarnap reggel, hat gondoltam marha jo, de eszembe sem volt orvoshoz menni... Ez nem tudom, valamiert "mostanaba", ha nem muszaj nem megyek. Na, igen am, nem is mentem, viszont hetfon mar nem csak a torkom fajt, hanem a fejem is es mar szinte biztos volt, hogy megfaztam, mostanra meg mar tuti... Es mivel a torkom mar kulonosebben nem faj, viszont levegot nem kapok es baromira idegesit igy a harmadik nap mar, megint ugy dontottem, hogy ebbol orvos lesz, ha tetszik, ha nem. Na, es tegnap Nimoval allunk az erkelyen es nezelodunk a melegbe es napsutesbe (kis D-vitamin bevitel) majd szemeim megallnak az alattunk levo feher epuleten, amire az van irva, hogy Hirose Clinic. Hm, es tok veletlenul egy sima orvosi rendelo, ahova mehet az ember egy egyszeru nathaval is, juhuu! Ez 1 eve vajon miert nem jutott az eszembe, mikor kb. mindennap ranezek legalabb egyszer?! Ugy latszik, az nem eleg, hogy latom mivan korulottem, mert valamiert mikor szuksegem lenne ra, olyan mintha eszre se vennem... Szoval ma odamegyunk Nimoval. Ha, megyunk. Merthogy, mire elhataroztam magam, hogy elmegyek, nyilvan elkezdett szakadni az eso... Vagy ez egy jel, hogy uljek itthon es gyogyuljak magamtol? Na, jo a natha leszivja azt a keves eszemet is, ami megmaradt, ugyhogy, ha Apanak igaza lesz es delutan nem esik, fogom Nimot es elmegyunk az orvoshos. Apropo Nimo es az orvos, Nimo tavaly meguszta a torokfajos-nathas akarmilyen betegsegem, komolyan, a mai napig semmi baja nem volt! Most sincs, de azert felkeszulok arra is, hogy lehet ebbol mar szegenykem nem marad ki, de ne igy legyen! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿