2014年5月14日水曜日

Szep emlekek kepekben

Csak, mert ne erezze senki azt, hogy az egesz het total csod volt, mi azert probaltuk jol erezni magunkat es voltak jo napjaink is.

Ilyen jokedvuen indultunk haza : )


Itt laktam. Sajnos, meg a varost se tudtuk rendesen korbe jarni, de majd legkozelebb, mindenesetre en mar ennek a kevesnek is nagyon orultem.



Otthon a kertben. Ilyen gyonyoru szep lett, miota nem lattam, rengeteg virag, sok gyumolcsfa. A fenyo a terdemig ert mikor elkoltoztem, most mar magasabb nalam. : )


Ettunk sok, sok finomsagot, de nem csak ezeket. Volt meg toltottkaposzta es bogracsgulyas is, csak a fenykepezogep nem tudom hol volt... Mindenesetre nagyon finomak voltak! : )




Voltunk kirandulni is, mi eleveztuk nagyon! A tobbiek neveben meg nem nyilatkozom... Kisvazutaztunk, turaztunk, lattunk sok szepet, meg igy is a keves ido ellenere.


Ellatogattunk az allatkertbe is. Nimonak ez volt az elso, lehetett volna jobb is, mert sajnos, csak a felet lattuk, de en mar ennek is orultem. Egyebkent Apa felult a tevere, Apukam setaltatta. Megneztuk a foka show-t, amiben szinten Apukam volt. Olyan cuki volt! Marmint a foka, Apu inkabb ugyes. : )) A masodik kepen latszik, hogy jellegzetes csaladivonas, hogy, ha mas fenykepez, altalaban felismerhetetlenek vagyunk....
O a kutyank! Tudom, nem egy szepseg, de baromi cuki! Baratsagos, jatekos, lusta, de pont ezert gyerekbarat. : )


Nimoval zarom ezt a bejegyzest. Aki elott le a kalappal, hogy ilyen jol viselt mindent, meg az idoeltolodast is. Jatszott jokedvuen, joizuen evett, sokat nevetett es szinte nem sirt, majdnem olyan volt, mint itthon, de itthon azert egy kicsit megis jobb. : )
Ja, es nem mellesleg megvolt az elso hajnyirasa, csak elol mondjuk mert belelogott mar a szemebe, de szerintem cuki lett es egy hangja nem volt, csak nezett. : )


0 件のコメント :

コメントを投稿