2014年5月14日水曜日

NimoApa szulinap ♡


Tegnap volt NimoApa szulinapja. Szerencsere megembereltem magam, hogy jobb kedvem legyen, legalabb az a nap teljen mar boldogan. Meg ugye mondjuk a torta keszites addig is elterelte a gondolataimat. Nem valasztottam tul bonyolult sutit, mert az ido most valahogy nem nekem dolgozik, de valami finomat akartam csinalni. Igy vegul sajttorta lett, ami egyebkent NimoApa kedvence. : ) Nem is tudom miert nem rogton ez jutott eszembe, konnyu es finom! Egyebkent nagyon jol sikerult, tenyleg.
Csinaltam mar parszor, de ez most mindegyiknel jobban sikerult. Eredetileg afonyaval lett volna, de meg volt eper, szep es, mint utobb kiderult finom is, ugyhogy jo dontes volt eperrel. : ) NimoApa orult es olyan jo volt latni! ♡ Nimo meg, hat, majdnem beleevett a tortaba... Mindig az kene ugye, amit meg nem szabad, bar utobbi idoben eleg gyakran huzna maga ele, amit mi eszunk es nyitja kozbe a szajat, dehat meg nem lehet. Na, de majd nemsokara! : )
Szoval osszessegeben a tegnapi nap jol telt. Beke, nyugalom, osszebujos, jatekos delutan, tenyleg jol sikerult! : )
Es akkor itt is kivanunk nagyon nagyon boldog szuletesnapot!♡お誕生日おめでとう〜!♡

2 件のコメント :