2014年4月26日土曜日

Mesekonyvek

Nekem vannak kedvenceim. Nem titok, imadom a Disney meseket, a Grimm meseket es a Magyar Nepmeseket. Szeretnek Nimonak is beszerezni egy parat, ha hazamegyunk, errol azt hiszem mar irtam is. Akkor talan irtam mas konyvekrol is, ha jol emlekszem talan Fekete Istvan allatos konyveirol, amikrol amugy nem mondtam le, de gondolkodtam es egyenlore ugy vagyok vele jobban orulne O is a szines kepes meses konyveknek. Aztan majd raerunk a tobbivel. Eddig van egy kisvakondos konyvunk, amit meg Zsofi baratnomtol kapott, mikor meglatogatott minket, tegnap kapott mericskeles utan egy vonatosat es van egy bebi konyv, ami zorog, meg csipog, de kepes en szoktam neki abbol is meselni, kitalalok a kepekhez valami cuki meset es kozbe mutogatom mi, micsoda. Szereti nagyon. : )
Eppen ezert is kezdtem el agyalni azon, hogy mivel kene kezdeni, vegul arra jutottam, hogy maradunk a Disney mesekonyveknek, mar csak azert is, mert van rendes konyv es van kepes, kicsiknek valo is es persze azert is, mert a Disney mesek nagyon jok, en bar mar "felnottem" a mai napig megneznem barmelyik meset es alig varom, hogy Nimoval egyutt nezhessuk. : )
Szoval Disney-vel kezdunk, mondjuk egy Micimacko szerintem teljesen megfelelne, aztan majd lesz minden mas is. De azert beszerzem a Grimm meseket es a Magyar Nepmeseket is, sose lehet tudni mikor fog lekerulni a polcrol, lehet hamarabb, mint gondolnank. Remelem szeretni fogja, bar most, ha meselek neki edesen vigyorog es figyel, szeretnem, ha igy maradna. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿