2014年4月26日土曜日

6. havi vizsgalat


Ami igazabol nem is vizsgalat volt, de jol felidegesitettek. En nem ertem komolyan, eddig olyan jo volt a korhazba, megmertek, megvizsgaltak es maga az orvos szajabol hallottuk, hogy egeszseges. Es ez most nekem nagyon hianyzott..... Ugyanis nem a korhazba voltunk, hanem tok mashol, ugy, hogy egyetlen egy orvos sem volt sehol. Harmincadikak voltunk, ez mar onmagaba szornyu volt, mert a korhazba ilyen sose volt, pedig vagy egy oraval kezdes elott ott voltunk... Mindegy. Aztan feleslegesen beszeltek egy oran keresztul, mert ugye a hozzataplalast a legtobb anyuka 5 honaposan elkezdte, aztan tornaztatni kellett volna a gyereket, amit megint minek, otthon is megtudja csinalni mindenki, raadasul egy csomoan bealudtak kozbe, marmint a babak, szoval tul sok ertelme nem volt... Aztan meg nagy keservesen megmertek oket es ennyi. Azt hittem rosszul latok es hallok. En meg kaptam egy ejnye-bejnyet, amire mondjuk szamitottam, de teszek ra. Miert adok mar almat a gyereknek?! Hat mert miert ne? Nem gondolnam, hogy baja lenne a vitamintol es egyebkent is nezzen ra, nem ugy nez ki, mint aki beteg lenne. Aztan meg muszaj volt beszolnia a nonek, hogy, de hat ilyet akkor csinaltak mikor o kisbaba volt. Hat kapaszkodjon meg, most is vannak ilyen elvetemult anyukak! Azt hittem raboritom az asztalt, de komolyan... Marhara szeretem, ha beleszolnak, mit, hogy kell csinalni, mintha, olyat adnek a gyereknek, amitol baja lenne... Hihetetlenek. Szoval osszesegeben baromira nem vagyok elegedett es irto merges is vagyok. Olyanannyira, hogy lehet elmegyek az orvoshoz en a gyerekkel es megnezetem, ha mar ok nem csinaltak meg, amit meg kellett volna, a kiskonyvebe is egy csomo resz ures, vajon miert?!
Na, jo, most jol kimergelodtem magam. Mindenestre 99%, hogy Nimo makk egeszseges, nem kohog, nincs laza, eszik, alszik jatszik vidaman, szoval annyira nem vagyok ketsegbe esve, de akkor is zavar, hogy kb. a semmiert ultunk ott 2 es fel orat...
Egyebkent pedig 6 honapos, 9390 gramm es 72.7cm es egy tunderbogar! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿