2014年4月2日水曜日

Keszulodes...


Egy kalap alatt minden. Gondoltam azzal kezdem a keszulodest, hogy kitakaritok, de nem am, csak ugy, olyan rendesen, jo alaposan, megse haggyuk mar itt a lakast "koszosan"... Hetvegen felig meddig elkezdem, de azota szinte minden aldott nap mosok, kezdem azt erezni sose lesz vege es pedig holnapra meg maradtak a fuggonyok... Aztan beneztem a szekrenybe es vissza is csuktam az ajtot, pedig ma holnap ennek is neki kell lassak lassan. Nimo ruhait is ki kene valogassam, ami kicsi az megy a dobozba es a szekrenybe. Aztan ott vannak az ilyen mindennapi dolgok is, hogy felmosas, porszivozas stb. Most olyan erzesem van, mintha sose lenne vege, pedig komolyan mondom nem is nagy a lakas, sot, de annal tobb takaritani valo van benne, viccen kivul...
Hetvegen megyunk vasarolni, marmint par dolgot, amit majd viszunk haza, na az se 1 ora lesz. Viszont remelem nem fog napokig huzodni mert akkor azon kivul, hogy faradt leszek meg merges is talan. Bar utobbi nem valoszinu, de megeshet. : ) Aztan mit akartam meg? Jaj, kell beszerezzunk egy nagy borondot, csak el ne felejtsem, bar csak feltunik majd, ha nem fernek el a cuccok. Ja, igen es bar azt mondtak, hogy tapszert szabad felvinni a repulore, mily meglepo, mondjuk mit is enne az a szegeny gyerek?! Azert en biztosra megyek es bontatlan dobozt viszunk, alapvetoen optimista vagyok, de ezekbol a repteres fazonokbol mindent kinezek... Bocsi.

Huh, hosszu lesz ez az aprilis. Aztan meg jon a nyul is, te jo eg... Na, jo inkabb megyek vissza a dolgomra, addig is haladok nem csak a billentyuzetet koptatom. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿