2014年4月4日金曜日

Gyerekszoba "felujitas"


Mar-mar neha azt erzem, hogy egy 3 perc szabad idomnek se lenne szabad lennie, mert kitalalok olyanokat, amikkel meg tobb munkat csinalok magamnak, az amugy is zsufolt hetkoznapjaimba... De hat most mit csinaljak, ha folyton porog az agyam? Mondjuk inkabb, minthogy semmit se csinaljak, akkor meg haszontalannak is ereznem magam, igy meg legalabb ki elhetem kreativitasom. Szoval az eddig gyerekszoba egy sima szoba volt, de most a takaritas kozepette arra jutottam, hogy Nimo biztosan orulne neki, ha majd cuki, fius, igazi gyerekszobaja lenne kesobb, hat gondoltam egyet es neki lattam, igy a nagy felfordulasba, mas se hianyzott mondjuk...
Egy csomo otletem van es meg kivitelezhetonek is tartom bar baromi sok munka lesz vele es kelleni fog egy papirbolt is, de megeri szerintem. Na, csinaltam Nimrod feliratot es kidiszitettem, majd felfuztem egy szines fonalra es felakasztottam a falra. Ez az egyetlen, ami kesz van (tegnap jo sokat aludt Nimo napkozbe, mondjuk ezt megereztuk este...). Aztan tervezek egy magassag merot az ajtora vagy zsirafosat vagy pedig fat bagollyal, meg nem dontottem... Aztan lesz egy jatek doboz, az pikk-pakk mert nem kell hozza vagni, csak felhasznalom a kirakos szonyeg nem hasznalt darabjait, abbol is egy keszen van mar! Lesz meg egy fali kenguru, az erszenyebe lehet majd pakolni es lesz egy fali bagoly, aminek a szarnyain lesznek pakkok es bele lehet majd rakni ceruzat, ecsetet, vonalzot stb. Egyenlore ennyi. De ha talalok vaghato, hajthato, vizhatlan anyagot, csinalok egy cipotarto bekat is. Es meg van par otletem, de az meg tavolabbi, szoval arra meg van idom es fele ennyire idoigenyes. Adtam magamnak munkat egy ideig, ha elkeszulnek lehet rakok fel roluk kepet. Igy elkepzelve, amugy irto cuki lesz a szoba es helytakarekos. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿