2014年4月2日水曜日

Egy-ket "buta" szokasunk

Van egy par, mondjuk, hogy valoban buta e, az kerdeses, de van par, ami felesleges es par, ami rossz, meg van egy-ketto, amit neha en krealok a sajat magam idegesitesere, de Apa errol szerencsere hamar leszoktatott, egesz sikeresen. : ) Szoval az oltoztetesrol egyszer mar irtam, azt nem irom le megegyszer. Amirol viszont nem, az a lazmeres. Anno a korhazba hihetetlen magabiztos voltam, valoszinuleg azert mert ugy gondoltam hozzaerto emberek vesznek korul, ugyan mi baj lehetne? Akkor azt mondtak, hogy naponta 5x merjuk a gyerek lazat (?), hat gondoltam en minek? Ha nem kohog vagy hasonlo, minek aggodjak, hogy van e laza? Aztan a hazajovetelnel, azt mondtak, bar tudjak, hogy nem fogjuk merni a lazat csak ugy, ha eszunkbe jut, tegyuk meg azert. Miota itthon vagyok valahogy hihetetlen fontossagot tulajdonitok annak, hogy a gyereknek napjaba ketszer igenis legyen megmerve a laza! Hogy mi valtozott? Fogalmam sincs, gondolom, mikor hazajottem tudatosult igazan, hogy itthon egyedul vagyok a babaval es nincs mellettem sem vedono, sem orvos, sem apolono, se senki szakmabeli, igy jobb felni, mint megijedni, merjunk csak lazat. Apa tobbszor mondta, hogy tok felesleges, mert majd en latom, ha beteg a gyerek, egyebkent ezt mondtak szuleim is, de ugye vannak dolgok, amik egyik fulemen be, masikon ki, na ez is ilyen. Engem megnyugtat, ha napjaba ketszer megmerem. 
Aztan, bar nem elunk koszba es igyekszem rendet varazsolni, azert ugye nem mindig sikerul vagy, ha igen, az eleg rovid ideig tart. Nimrod meg mar mozog es maszik, mondjuk azt a hatan teszi, ami mondjuk ki oszinten eleg szorakoztato latvany, bar az, hogy milyen gyorsan tud eljutni igy a lakas kulonbozo pontjaiba, az felelmetes is kicsit... Szoval mar mentem parszor be reggel a szobaba, hogy lattam epp csillogora mossa a parkettat, aminek nem orultem, de baja meg nem lett tole. Mindezek ellenere, ha ketszer mosok kezet, se merek belenyulni a szajaba es megnezni, jon e mar a foga, csak gyanitom a rengeteg nyal es a ragcsalas kapcsan...
Akkor van meg az alvas is. Mi egyutt alszunk harman. Egy szobaba es egymas mellett, bar nem egy agyba. Neki ugye kulon bebifutonja van, ami mellem van tolva, ami kb. egyenlo azzal, mintha egyutt aludnank. Gondolkodtunk, hogy mi lenne, ha kulon aludnank masik szobaba, de oszinten nekem nincs hozza eleg lelkierom, hogy ott haggyam egyedul. Amugy meg nem is tudnank kulon menni, mert Nimo ejszaka felkel kb. ketszer, hogy megnezze ott vagyunk e, ha veletlen nem, akkor egy hatalmas hisztit elvezhetunk eleg hosszan... Ha meg ott vagyunk, akkor mosolyogva nyugtazza, hogy nincs egyedul es alszik tovabb bekesen. Szoval meg egy darabig nem fogunk kulon aludni ugy erzem, bar engem nem zavar es ahogy eszrevettem Apat se. : )
Van babakocsink es kengurunk (nem az allat : )). Ebbol elsokent a babakocsit kedveltem mert Nimo jol elterult benne es klasszul aludt, semmi gond nem volt. Aztan rajott, hogy a kenguruba olyan, mintha allandoan fognam es azota imad benne lenni... Ami nekem orom, mert edes, hogy milyen nyugodt, nezelodik, mosolyog es irto cuki, ha elalszik benne! Csak az en derekam adja fel lassacskan a szolgalatot egy-egy hosszabb kenguruzas alkalmaval. De ugye mindent a gyerekert! Azert nem raktam el a babakocsit se, bar a boltba, vonaton es hasonlo helyeken, ahol mozogni is alig lehet, ketsegkivul hasznosabb a kenguru, de azert a kinti setakhoz meghagyom a babakocsit.
Jaj, csak elborzasztas keppen, tegnap halat adtam Nimonak ebedre. : ) Masfel oraig boncoltam, a mar megparolt halat, amibe ugyan nem volt szalka, de en azert biztos, ami biztosra mentem, addig eszi ahany napra jut, mert bar imadja, de mindennap nincs idom halat boncolni... Majd beosszuk! : )
Es amit mar most elrontunk/rontottunk, hogy mindent megveszunk neki... Elso gyerek leven egyikunk se birja megallni, Nimo meg hat orul neki vagy legalabbis jatszik azzal, amit kap, szoval ugy erezzuk nem csak azert vesszuk, hogy legyen, hanem mert szereti es tenyleg jatszik minden jatekaval, szinte kivetel nelkul, de errol a nagyon rossz szokasunkrol hamarosan le kene szokjunk es az osszes kozul talan ez lesz a legnehezebb...

0 件のコメント :

コメントを投稿