2014年4月12日土曜日

El se hiszem...


...hogy vegre kesz vagyok mindennel! Csillog a lakas, ma kimostam az osszes teli cuccot, pledet, agynemut stb. A heten a fuggonyoket is kimostam, szoval teljesen kesz vagyok mindennel, most mar nyugodt szivvel megyek haza. A husveti keszulodessel kicsit el vagyok maradva meg, de az mar azert fele ennyire se maceras, foleg amig ilyen pici Nimo, majd jovore mar jobban osszekapom magam. Mondjuk meg igy se erzem magam annyira elkesve...
A husveti dekoracio mar meg van, sutni es fozni kell meg, de hat azt majd akkor, szoval most ugy erzem utolertem magam es haladtam Nimrod baba szobajanak a dekoraciojaval is. Nem egy mestermu, de en teljesen meg vagyok vele elegedve. Meg egy ket dolog hatra van, amit terveztem, de az meg raer, mert Nimo meg ugy se tudna hasznalni, azzal majd szep lassan is haladhatok, majd meg egy-ket dobozt csinalok, mert egyreszt hasznos, masreszt szep (vagy legalabbis nekem tetszik), harmadreszt meg jol jon majd, mert lesz mibe elpakoljam Nimo baba kinott ruhait.
Na, hat itt tartunk most. Ma meg megyunk borondot venni, plusz meg, amit hazaviszunk es kene nezzek valami ajandekot hugomnak... Na, az meg egy erdekes dolog lesz... Szoval tok jol allunk! Nimo pedig naprol napra edesebb, komolyan! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿