2014年3月18日火曜日

Tavaszi faradtsag?


Nem hittem volna, hogy egyszer egymas utan nem is tudom hany bejegyzesbe majd arrol fogok irni, hogy milyen faradt vagyok... Nos, ezt most se szeretnem. Bar sajnos, mar lassan egy hete iszonyat, hogy mennyire elfaradok, ha barmit maskepp csinalnek vagy plusz dolog lenne a teendok kozott, meg meg is ertenem, na de igy? Eddig nem volt semmi bajom, most meg allandoan asitozom, meg kavezom, ami nem tul jo, de hat szeretem, most mit csinaljak? Ez van, mar nem is probalok leszokni, ketszer probaltam, egy napot is nehezen birtam ki... Egyebkent most annyi jo van, hogy teazom, is! Igy kevesebb a kave es talaltam nagyon fincsi gyumolcsos teat! Szoktam rakni bele mandarin levet vagy citromot vagy narancsot es semmi cukor. Olyan jol esik! Lehet aztan csak valtozok en is... : )
Amugy fontolgatjuk a bebiuszast, pontosabban en fontolgatom. Apa utana nezett, van egy helyben tolunk setalva 15 percre. Mondhatni tokeletes lenne! Csak az ara.... Es mivel nem tudom milyen, meg azt se, hogy Nimo elvezne e, igy meg gondolkodunk rajta. Oszinten azt terveztem, hogy befizetek 1 orat es majd meglatjuk, hogy milyen. Ha jo es tetszik Nimonak akkor valtok havi jegyet, ha nem akkor meg nem, akkor legalabb nem dobtam ki egy csomo penzt. Mi meg Apaval mar ugy tollasoznank, de valahogy sose jutunk odaig es sokszor nem miattunk, hanem az idojaras miatt, mert vagy esik az eso vagy fuj a szel... Remenyeim szerint most hetvegen szep idonk lesz vagy legalabbis nagyon remelem! Egyebkent ma megyunk setalni Nimoval most kivetelesen tok jo ido van, nincs szel, nincs eso es meg aranylag melegnek mondhato 16 fok van. Ohh, es a viragaim mar uj cserep es ultetesert sirnak, csak jussak el odaig...  

0 件のコメント :

コメントを投稿