2014年3月19日水曜日

Minden, ami jo es ami nem...


Hetvegen hoztak aposomek egy doboz epret nekunk. En nem tudom itt mit csinalnak az eperrel, de mindegyik szep, nagy, mondhatni hatalmas nemelyik es meg mindennek tetejeben finom is! En meg nem vettem itt ugy epret, hogy rossz lett volna vagy csunya... Mondjuk itt meg egyaltalan nem vettem rossz gyumolcsot, komolyan. Mondjuk gondolom, amiert ilyen szepek es finomak, lassa megfizethetetlenek is lesznek... Jo, ez most kicsit tulzas volt, de draga na. Mindegy vegulis, mert Apa es en is es ahogy elnezem Nimo is gyumolcsimado lesz, szoval olyan nincs, hogy gyumolcs ne legyen itthon.
Nem is errol akartam irni, csak megemlitettem, mert nagyon finom volt! : )) Szoval nem tudom mit kene csinaljak a napi rendszeres takaritason kivul, ugyanis Nimo mar nem eloszor fogta magat, elhuzza a szivacsat es felmossa reggelenkent a parkettat, persze a nyelvevel... Bar nem elunk koszba, nagyon nem orulok neki, mert aztan ki tudja en mit nem vettem eszre a takaritas soran, O meg itt megeszi... Most, hogy mar helyet valtoztat es forgolodik meg inkabb rosszabb, mert bar figyelek en minden kis szoszre, de hat... Ja es tegnap, mikor 2 percenkent rugdosta le a labarol a zoknit elhataroztam, hogy ma fogom magam vele egyutt es elmegyek veszek egy kezes-labast. A legszebb, hogy mikor lerugja es ranezek meg nevet is... Mintha direkt csinalna. Fozes kozbe meg kimondottan kedvelem eme elfoglaltsagat, foleg mondjuk, ha panirozok es uszik minden a lisztben es tojasban... Mindegy, lesz itt meg nagyobb kosz es rendetlenseg egy jo fel ev mulva ugy erzem. : )
Ohh, es tegnap osszeirtam egy konyv listat. A felet magamnak, bar sose voltam egy konyvmoly, van egy olyan erzesem, hogy ez iden fog megvaltozni, mert valamiert rajongok ertuk. Leginkabb Emily Bronte, Charlotte Bronte es Jane Austen irant, de van meg egy ket iro, akit szivesen olvasnek. Nimonak is irtam, mert bar korai, de lassan eljon az esti mese ideje is. Ha csak ugy meselek neki valamit fejbol estenkent nez, figyel sokszor mosolyog is, szoval gondoltam, nem art, ha beszerzunk par kedves konyvet. Es mivel itt valoszinu nem sok magyar irot fog megismerni a gyerek, igy kotelessegemnek erzem, hogy a gyerek konyveken kivul, mint pl.: a Magyarnepmesek, Grimm legszebb mesei, Anna, Peti, Gergo stb. beszerezzek par "kotelezo olvasmanyt is", valami nem tul unalmasat, valami fiusat, erdekeset, igy esett a valasztas Fekete Istvan allatos regenyeire, Tuskevar, Csi, Bogancs, Vuk stb. Illetve majd meg egy Micimackot es egy Kisherceget keritek, mondjuk az van nekem otthon, csak talaljam majd meg... Ugyhogy itt tartunk most. Persze lehet majd meg valtozik vagy bovul a lista, de az csak jo. : ) Egy kicsit banom, hogy eddig nem ertekeltem annyira a konyveket, mint most es azt is banom kicsit, hogy anno nem olvastam annyit, mint talan kellett volna, de lehet, hogy eppen ezert kezdtem el most nagyon megszeretni oket. Most ugy erzem egy fel konyvtarat kiolvasnek.

0 件のコメント :

コメントを投稿