2014年3月17日月曜日

Nyavajgos...

Aki veletlen olvas es nincs kedve azt "hallgatni", hogy sirok olyan dolgokon, amiken egyebkent mar reg tultehettem volna magam, az lapozzon tovabb...
Barmennyire is rossz, ez is az eletem resze es igazabol, ha latszolagos problemak nincsenek is, engem zavar es eleg rossz erzessel tolt el. Azon gondolkodtam magamban persze, hogy lehet en vagyok minden rossz oka, mert vagy tul erzekeny vagyok vagy tul nagy ugyet csinalok ebbol-abbol, meg azon is gondolkodtam, hogy nem vagyok eleg megerto, bar ez utobbit azert en nem igy erzem... Szoval nem tudom irtam e mar, sogornom babat var. Ez egy oromteli dolog, en voltam az egyik a csaladbol, aki a legjobban orult neki. : )
Viszont ez kapcsan kerult elo megint egy csomo olyan dolog, ami tok rosszul esik, meg mindig. Pl.: valamiert anyosom masnal nem rendezkedik, de nalunk allandoan, eddig turtem, ha elrakott valamit, visszaraktam, de mara mar meguntam, ha szoba hozza, hogy ez meg az, nem lenne e itt meg ott jobb helyen, egyszeruen kozlom vele, hogy annak ott a helye, pont. Elegem van, ha annyira pakolhatneka van, akkor a sajat hazaba ramoljon, ne nalam... Aztan neha ugy ad elo dolgokat, mintha "ertene" hozza, kozbe o volt az, aki tok az ellentetjet vetette fel elotte. Ettol kikeszulok teljesen... Na, es ami teljesen kiverte a biztositekot szombaton (mert ugye nehogy mar ne legyen egy nyugodt hetvegem..), aposom es en jatszottunk Nimoval, anyosom es Apa beszelgettek. Fel fullel hallottam csak, hogy arrol beszelgettek, hogy mikor mennek babanezobe sogornomekhez. Az egeszet nem hallottam, mert kozbe aposommal beszeltem, meg ugye ott volt a gyerek is, de annyit pont sikerult meghallanom, ahogy anyosom mondja, hogy "Jaj, hat nem kellene menni az elso egy honapba, mert hat milyen nehez lesz..." Hmm, milyen kedves, nem? Amikor en voltam szulni, alig vartam, hogy hazajohessunk, hogy vegre harman legyunk csak 1-2 napig, annyira vartam. Aztan persze nem igy lett... Nem tudom valahogy akkor anyosom nem volt ilyen "okos", haza se ertem a korhazbol, a fel csalad mar itt volt, komolyan, semmi tulzas, arra nem volt idom, hogy a gyereket megetessem rendesen, meg hogy kipakoljak... Most meg mit hallok tole? Biztos en csinalok belole nagy ugyet, de engem ez nagyon bant, akkor valahogy senki se volt ram tekintettel, pedig ugyanabba a cipobe jartam, mint most sogornom, most megis mindenki hihetetlen megerto lett... Es meg en ereztem magam akkor is szarul, hogy nem vagyok eleg venedegszereto es megerto veluk. Mindegy, nekem ez rohadt szarul esett....Ez van, remeljuk ennel mar csak jobb lesz. Ja, es ez csak egy par pelda volt a sok kozul, de mar vannak dolgok, amiken nem idegesitem magam...

0 件のコメント :

コメントを投稿