2014年3月17日月曜日

Oromteli hetvege


Hat sogornomek ugyan nem jottek szombaton, anyosomek viszont igen. Mondjuk ezzel onmagaba nem is lett volna baj, mert szo volt rola csak nem volt megbeszelve mikor is. Igy vegul szombatra esett, ha mar keszultem, akkor mar jojjon valaki. Delelott jottek, de kb. 2 orat voltak itt, mert aposom tenisz edzesre ment. Fitt am nagyon! : ) Csak ugy szalad! Na, hat olyan sok minden nem tortent, beszelgettunk, aposom dajkalta kicsit Nimot, anyosom beszelgetett Apaval, en meg csinaltam, amit kellett. Miutan elmentek meg egesz koran volt, ugyhogy kellemeset a hasznossal, elmentunk a BabiesRus-ba, Nimonak pulcsi kellett meg valami mesekonyv, a vegen talaltunk is, bar pulcsibol olyan borzalmas volt a felhozatal, ugyhogy gondoltam majd majd maskor mashol.
Aztan setalgattunk egy kicsit, majd elmentunk vacsizni. Kicsit randis hangulata volt, mert bar harman voltunk, de Nimo seta kozbe aludt, az etterembe meg edesen jatszott. Mi meg olyan jot beszelgettunk, annyira jo volt!
Aztan ahhoz kepest, hogy vasarnapra semmi kulonoset nem terveztem, mert lett volna meg dolgom, hat torvenyszeruen borult minden. Felhivott baratnom, hogy kiallitasra jon Shizuoka-ra es, ha mar erre jar talalkozna velem. Szoval vasarnap reggel csinaltam egy ujra tervezest. Kimentem az allomasra ele, O meg csak ugy futott felem es megolelt, es annyira nagyon jol esett!
Nagyon ritkan talalkozunk, de akkor annyira nagyon jo, sokat beszelgetunk, nevetunk stb. Most is igy volt. Nimo eloszor mondjuk nagyon tavolsagtarto volt, de aztan vegul egesz jol eljatszottak. : ) Rossz volt, hogy csak ilyen rovid volt itt, de annak orultem a legjobban, hogy egyaltalan tudtunk talalkozni. Feltoltodtem energiaval. Es mi lesz meg, ha majd hazamegyunk? Huhu, na azt hiszem fel leszek toltve a kovetkezo egy evre biztos. : ) Egyebkent baratnommel egy buszmegalloba talalkoztunk eloszor. 2 eve. Allasinterjun voltam es nagy oromombe, hogy felvettek, eltevedtem hazafele, aztan a buszmegalloba, amit talaltam 4 busz is megallt, baratnom meg ott ult a padon, tole kerdeztem meg melyik megy vissza az allomasra, aztan vegul egyutt jottunk vissza mert O is a vonatra ment. Vicces kezdet volt es most milyen jo is, hogy akkor igy alakult. : )
Ja, sutotokos sutit es tortat csinaltam a hetvegen. Ketteszedtem a tesztat igy lett ketfele.
Amugy nagyon egyszeru es nagyon hasonlit a repatortahoz. En kicsit megvarialtam a talalt receptet, de igy is finom lett, baratnom meg vitt is el belole. Volt jatek am Nimoval a hetvegen, ez a bebi sose farad el, el se tudom kepzelni, honnan van ennyi energiaja, mert aludni csak ejszaka alszik joforman. Ujabban a mesekonyv a kedvenc, meg a Babar, ami egy zorgos pluss elefant. : )
Ohh, igen es hogy vegul annyira egymasra epultek a programok a hetvegen, hogy pihenni megint nem tudtam, igy most megint kavezom, most is es most meg csak fel nyolc, de ez mar a masodik... Kaptam egyebkent baratnomtol ajandekba teat, anyukaknak valot, hogy kicsit pihenjek, hat az mostanaba nem fog osszejonni, de lehet atallok a teara kave helyett, mar, ha menni fog... : )
Nimo a heten eloszor fog kapni spenotot es vettunk neki uj barackos-szolos bebi desszertet. Voltunk megint jatszoteren, meg setalni is, ja es neztunk filmet kettesben! ♡ Volt nevetes es sok beszelgetes Apaval is, az este meg osszebujos. Olyan jo! Ilyenkor nem is banom, hogy nem tudok pihenni. Jo, neha azert jol esik valljuk be... : )
Hat igy telt a hetvege az ilyen egyeb dolgokat nem reszleteztem, hogy hanyszor kellett mosogassak, meg, hogy volt a heti bevasarlastol kezdve minden meg pluszba, de gondolom ezzel nem mondanek amugy sem ujat. 

0 件のコメント :

コメントを投稿