2014年3月14日金曜日

De faraszto ez a het...

Nem tudom mi lett, de nekem ezen a heten meg egy fel ora ucsorgesre se jutott idom, annak ellenere, hogy eddig mindig volt es hogy semmit se csinaltam maskepp, mint azelott... Pedig, hogy elterveztem, hogy majd olvasgatok lent a parkba, amig Nimo szunyokal. Hat majd legkozelebb. Szoval rohantam egesz heten, kb. annyi idom volt, hogy blogot irjak. Annyira nem banom, bar mar igy hetvegere, ugy lefaradtam, hogy estenkent mar csak ugy lerakom fejem es mar alszom is... Vagy lehet csak tavaszi faradtsag? Bar nalam ilyen meg sose volt, de ki tudja, ettol fuggetlenul meg lehet.
Ma kaptam Apatol csokit. : )) Nem mindtha nem lennek eleg boldog, de hatha tobb energiat is ad. Amugy meg sogornomek nem jonnek, mert sogornom dolgozik szombaton, Marin meg a nagymamaekkal megy kirandulni, szoval tolodott a program, cserebe jonnek anyosomek, szoval igazabol semmi valtozas, de remelem nem egesznapos latogatas lesz, mert ajj, de sok dolgom van meg es vasarnap nem fogok tudni mindent egyszerre megcsinalni... Valahol elvezem is mert hazudnek, ha nem, de valahol meg baromi faradt vagyok... Meg jo, hogy hetvege es Apa itthon van, legalabb besegit kicsit. : ) Ja es programunk is lenne a hetvegere, marmint igy harmasba. Jaj, hogy fog ez igy mind beleferni... Tudom, ugy csinalok, mintha csak most lehetne mindent megcsinalni, kesobb meg nem, de, amit ma megtehetsz.... : )) Na jo, megyek vissza dolgomra, mert meg foznom kell es meg a megszaradt ruhakat is be kene hozzam, ohh es Nimo ebedje is felkesz allapotban van... Szep az elet! Es faraszto... : )

0 件のコメント :

コメントを投稿