2014年3月6日木曜日

Napsuteses szep jo reggelt!

Na, ma kimondottan tavaszias reggelunk volt/van! Elhuztam a fuggonyt es vakitoan sutott a nap (meg most is egyebkent). Gyorsan megcsinaltam mindent, a mosogatastol, a mosasig es ma kivetelesen alig vartam, hogy teregethessek odakinn ebbe a szep idobe. Jo, koran reggel annyira nem volt jo ido, mert azert meleg nem volt, de most mar kezd felmelegedni az ido. Epp ezert mivel ugy nez ki, hogy ma mar nem lesz eso es kicsit melegebb is van, kikeszitettem a babakocsit es elmegyek Nimoval setalok egyet, meg elmegyunk veszunk neki meg egy pledet, mert, ami most van mar szinte agyonhasznaltuk. : ) Az is lehet, hogy ha elalszik, kiulok a parkba olvasni vagy csak ugy pihengetni, olyan jo! Mar nyilnak a viragok es tiszta zold az egesz park. Hetvegen is mennenk, igaz mashova, meg Apaval egyutt, szoval remelem kitart a jo ido legalabb addig, de most mar lehetne minden nap ilyen. : ) Ma a kavemat is a teraszon ittam meg, Nimoval az olembe, igy volt egy kis D-vitamin bevitelunk is. Lehet veszek viragot is, egy par szalat, valami illatosat es berakom a nappaliba a vazaba, mert szep es jo illatuk van, tavasziasodik a lakas is. Bar mar lecsereltem a teli dekoraciot, de akkor is. : ) Alig varom, mikor mar Nimoval mehetunk a jatszoterre, meg focizhatunk majd es szaladgalhatunk es meg sok hasonlo jo dolgot. Olyan nagyon jo lesz! Apa is varja mar, mindig mondja, hogy menne vele labdazni mar. : ) Ja, de nemsokara, ha elkezd maszni, meg tud ulni majd, akkor elmegyunk kirandulni meg piknikezni, akkor mar O is elvezni fogja, mar helyet is talaltunk hozza! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿