2014年3月7日金曜日

Anya kreativ

Neha. : ) Nimo annyira belejott a forgolodas muveszetebe, hogy egyszer-egyszer akkora lenduletet vesz magan, hogy rettegek, hogy lefejeli a falat vagy a szekreny ajtot... Tudom minek rakom oda? Mert mashol nincs hely. De tegnap, fogtam Nimot es elmentunk a baba boltba, a hozzank legkozelebbibe. Van ez a kirakhartos "szonyeg", ami inkabb szivacs, de a lenyeg, hogy minden szempontbol praktikus. Mondjuk ebbe a boltba nem volt nagy valasztek, de azert a semminel jobb volt. Ugy hogy vegul vettem egy 9 darabos csomagot a normal meretubol.
Sejtettem, hogy nem lesz eleg, tobb okbol se, de ugy voltam vele, hogy egyenlore, arra eleg, amire muszaj, hogy legyen. Aztan, ahogy setalgattunk ott a boltba, voltak akcioba baba ruhak. Konkretan 380JPY volt darabja es nagyon sok fele. Nobol vagyok, raadasul elso gyerekkel es nem birtam megallni, hogy ne vegyek neki parat, annyira nagyon cukik voltak! Persze mikor kijottem a boltbol, csak azon jart az agyam, hogy Apa vajon mit fog szolni? Mert ugye, jo, azt is vettem, amiert indultam, de azon kivul meg egy-ket dolog becsuszott.... Aztan vegul kar volt annyira felnem, tok jol fogadta, sot! Ra nem vallo modon, meg azt is hozzatette, ha nem viszem tulzasba, akkor neha-neha, azert belefer, hogy kapjan ilyen-olyan kis aprosagokat. A kovetkezo vasarlas majd a nevnapi ajandekaval lesz kapcsolatos, szerintem akkor is lesz egy kis plusz, de most mar azert Apa is elvezi, amit nekem olyan jo latni! : ) Mindent a kicsi fianak. Amugy tenyleg, hiaba, annyira edes, tudom le kell szokjunk errol mert aztan leshetunk 1-2 ev mulva, na, majd megembereljuk magunkat. : ) Szoval hetvegen azert lehet, hogy meg egy ilyen 9 darabos kirakos szonyegre befizetunk, 590JPY, szoval nem ettol fogunk csodbe menni, de sose art, ha van, foleg, hogy mar novelni kene a teret Nimonak is, mert ugy latom neha, mintha mar kicsi lenne neki a hely. : ) Jo lesz ez a jatszosarok, lassan azon kene gondolkodjak, hogy rendezzem at a lakast, mert, ahogy no majd Nimonak ez a sarok, lassan nem fogom tudni kinyitni a szekrenyajtot. : D

0 件のコメント :

コメントを投稿