2014年3月5日水曜日

Na, vegre!


2.22-en reggel allunk a nappaliba en olvastam egy levelet, Apa meg a havi koltsegvetest csinalta a gepen, Nimo meg jatszott a szonyegen, a nagy olvasasbol felemelven a fejem annyit lattam, hogy edes fiunk hasra fordult. Mindig figyeltuk elotte is, mert mar nagyon keveske hianyzott, hat, ugye torvenyszeruen akkor fordult meg mikor pont nem figyeltunk egy percig... Mindegy, vegulis a lenyeg, hogy sikerult neki, szegeny sokszor felidegelte magat mikor nem sikerult. : )
Na, aztan napokig semmi sem tortent, ha segiteni akartam volna neki, akkor se. Visszadolt es nevetett. Gondoltam ugy van vele, hogy most mar ezt is tudja, minek forgolodjon allandoan, en meg nem eroltetem. Aztan egyik nap megint csak hason talaltam... Aztan aznap tobbszor is, de mindig ugy csinalta, hogy egyszer se lattuk. Tegnap, megint par nap kihagyassal, megint csak megfordult es hiaba ulok mellette akkor semmit nem csinal, ha ellepek egy pillanatra mar meg is fordul, tegnap azt ereztem, hogy mar direkt csinalja, mert kozbe meg nevet is. Aztan rajott, hogy ez milyen jo moka es vegul megcsodalhattuk mi is, pontosabban azota csak lessuk, mert hogy, ha lerakom azonnal fordul, ha visszaforditom akkor is azonnal visszafordul. Ma reggeli utan rogton elkezdett forgolodni, nem hanyt szerencsere, de visszabufogott egy kicsit... Most ott tartok, hogy eves utan 10 percre berakom a hintaszekebe, hogy nehogy nekem egyszer tenyleg kihannyon mindent. Ja es a legszebb, meg jo, hogy eberen alszom, raneztem, pontosabban oldalra fordultam megnezzem alszik e, az haggyan, hogy nem aludt, de epp fordult meg.... Nem fogok sokat aludni egy ideig, ugy erzem. Pedig pont nem reg sikerult visszavennem a kavebol, hat tok foloslegesen. : ) Felek egyszer nem nezek oda es mar csak arra leszek figyelmes, hogy maszni fog es en meg azt gondoltam milyen kis lusta, na persze...

0 件のコメント :

コメントを投稿