2014年3月20日木曜日

Ez nem igaz...


Eddig nem eleg, hogy baromi faradt voltam, de most mar olyan semmilyen hangulatom is van... Feltetelezem az idojarastol, ami most konkretan szakado eso, szel es akkora para van, hogy az erkelyt is alig latom. Fantasztikus, en meg, hogy orultem, hogy tavasz van es jon a jo ido, erre minden masnap eso van es szel es meg raadasul ilyen elcseszett hangulatom is... Pedig ma csak ugy kipattantam az agybol, meg en is meglepodtem magamon, gondoltam talan veget ert a hetek ota tarto faradtsag, hat mondjuk az talan veget ert, de cserebe meg kaptam egy otthon ucsorgos, szurke es borus delelottot... Vagy ki tudja? Lehet egesz nap ilyen lesz... Hat ma se lesz, se virag ultetes, se seta, se semmi. Maradunk idebent. Kinezek az ablakon es vilagvege hangulatom lesz, mindjart visszahuzom a fuggonyt, komolyan... Na jo, befejeztem a nyavajgast. : )
Egyebkent valamelyik nap azon kaptam Nimot, hogy a hintaszekeben "ugral"... Azt hittem tesonak meg jo lesz, de lehet tevedek... Szoval draga kicsi fiam, ebbe is probal forgolodni.
Olyannyira, hogy mar-mar lassan kiugrik belole, a multkor megfogta az oldalat es felhuzta magat, majd kidugta a fejet es nezett lefele, nem tudom, lehet felmerte a terepet, hogy mekkorat eshet, ha kigurul belole. Mindenesetre mikor en meglattam egy pillanatra meg a lelegzetem is elallt, ugy megijedtem, hogy kizuhan, jo, nem egy magas valami, de azert esne egy nagyot, ha megis sikerulne neki. Eddig azert szerettem, mert nem forgolodott benne, eves utan szoktam belerakni egy 10-15 percre, hogy ne forduljon meg rogton es bufogje vissza a kajat. Egeszen idaig mukodott. Most viszont mar ugy vagyok vele, hogy inkabb bufogje vissza, minthogy kiugorjon belole. Foldon megis csak biztonsagosabb, onnan nem esik, csak gurul. : ) Errol jut eszembe tegnap lattam masodjara visszafordulni a hatara, na akkor is majdnem eldobtam fakanaltol kezdve mindent, mert ugy visszaesett, hogy bar koppanast nem hallottam, de a gyerek ugy maradt vagy 3 percig, ahogy visszaesett, remeltem csak meglepodott es azert, mikor meg odamentem, hogy felveszem elkezdett nevetni. Edespofa, de neha a fraszt hozza ram, komolyan... Ja, aminek viszont nagyon orulok, hogy egyre nagyobb kedvenc a jatszoszonyeg. Kepes rajta akar fel oran keresztul is jatszani vidaman egyedul, jo, ott vagyok en mellette, meg beszelek hozza, de alapvetoen mast is csinalok mellette.
A masik nagy kedvenc a mesekonyv, amin van ragoka, csipog, csorog, meg mindenfele zajt csinal, de orom nezni, ahogy gyuri es nevet kozbe. En sokszor azon elmosolyodom, hogy milyen jol elszorakoztatja magat. Aztan van egy szines, csorgos pluss labdaja, de azzal csak ketten szeret jatszani. : ) 
Jaj es naprol napra rajovok, hogy egyre ugyesebb es edesebb ez a gyerek! ♡ Edes, vidam, jatekos, egy igazi kisfiu! ♡

2 件のコメント :

  1. Édes kicsi fiú, utolsó mondatod nagyon aranyos...:-) Szép napot mára!

    返信削除
  2. Szia Aniko!

    Orulok, hogy beneztel. : ) Koszonom!
    Neked is szep napot! Remelem jobban vagy! : )

    返信削除