2014年3月11日火曜日

Gyumolcsos

Meg csak egy hete eszik Nimo mast is a tapszeren kivul, de mar tuti biztos vagyok benne, hogy gyumolcsimoado lesz, mint en. Tul sok mindent nem evett meg krumplipuret, almas bebidesszertet es mandarin levet. Utobbit egyszer a szajahoz raktam, hogy csak megnyalja, ezt is csak azert mert nyalta a szajat es folyt a nyala, en meg megsajnaltam. Na, azota a mandarin a kedvenc. Ha mi eszunk es mondjuk O jatszik, elkezdem pucolni es fordul felem es nyitja a szajat, ha meg nem adok neki, akkor ugy sir, mintha nem is tudom mi lenne... Eloszor vicces volt, aztan annyira nem. Bar azt mondtak adhatok neki frissen facsart gyumolcslevet, keveset ugyan es csakis kanallal, de nem pont a mandarinra gondoltak szerintem. Mindegy, vegulis amig megissza a tapszert es nincs allergias tunet, addig gond sincs. : ) Most ott tartunk, ha mi mandarint eszunk vagy barki, akkor abbol neki is kell adni, amit mondjuk abbol a szempontbol nem banok, hogy vitamin es, hogy megterem itt is, azaz legtobbje semmi fele karos dolgot nem tartalmaz, ugyhogy ennek tudataban azert sokkal nyugottabban adok neki belole, narancsbol pl. nem szivesen, mert ugye ki tudja honnan jon ide es miket nem csinalnak vele, hogy ne romoljon meg mire ideer. Szoval akkor mar egye csak inkabb a mandarint. : ) En iden mar ossze-vissza ettem mindenfele gyumolcsot, mandarint, almat, kiwit, gesztenyet, epret stb. Imadom mindet, kiveve a sargadinnyet... Azt csak akkor eszem meg, ha muszaj vagy, ha nincs mas... Viszont Nimot elnezve, hogy ilyen szoros baratsagot kotott a mandarinnal es az almaval is, nem kell attol feljek, hogy nem fog eleg vitamint enni, kivancsi leszek mi lesz, ha jon a gorogdinnye es a barack. : )) Jaj, boldogsag lesz! Es remeljuk megmaradunk ilyen egeszsegesnek is, bar, ha a telet atveszeltuk natha nelkul, akkor nyaron mar csak  nem dolunk ki. : ) Na, es most, hogy megirtam ezt, fogom magam es elmegyek eszek egy almat. : D

0 件のコメント :

コメントを投稿