2014年3月12日水曜日

Baba es meglepi


Itt van ilyen baba fesztival szeru dolog. Ilyen kulonleges babakat arulnak es ez disziti a szobat/nappalit. Azt nem tudom mettol meddig, de talan marciustol majusig, ha jol remlik, de nem vagyok biztos benne. Aztan vissza a dobozba, majd jovore megint elokerul. Nem olyan baba, mint amivel a lanyok jatszanak naphosszat. Oszinten nem tudom mibol csinaljak, mert nem "mertem" megfogni, meg nem is kerdeztem ugy igazan. A babona szerint a baba megvedi a gyerekeket a betegsegektol. Millio fele van, az arakrol inkabb nem irnek... De az biztos, hogy nem olcso, sot. Szoval Nimo is kapott. A papa es a mama vette neki (ok vettek az unokatesonak is). Hat kb. ket honapig jartak az uzleteket, hogy megtalaljak a "tokeleteset". En egyszer voltam veluk, de feladtam, az a varialas szornyu, arrol nem beszelve, hogy nekem a gyerekkel magamra kotve se energiam, se turelmem naphosszat maszkalni uzletrol uzletre, mig talalnak valamit. Ugyhogy en mondtam valasszanak valami fiusat, de en nem megyek, mert Nimo se nagyon turi a tobb oras procedurat. Na, aztan tegnap megerkezett a baba, ami a fiuknal valojaban egy sapka. Mindenesetre nagyon szep. Legalabbis nekem tetszik. Ugyesek voltak anyosomek. Nimo meg orult neki, bar fogalma sincs mi az es mire valo, de jokat nevetett mikozbe osszeraktuk. : ) Most a szobat disziti, mert nappaliba semmi hely nincs mar...
Aztan tegnap kaptunk meglepit! Vagyis nekem volt igazan meglepi mert egyszer elakartam menni fenykepeszkedni, mikor Nimo 100 napos volt, de nem jott ossze mert baromi draga volt es ferjem azt mondta nem eri meg szerinte, igy elvetettuk az otletet, de azota is faj a szivem azutan a kep utan... Tegnap, mikor hozta haza Apa a babat a kezembe nyomott egy zacsit tele volt babas es csalados kepes mini prospektussal es mi volt benne? Ingyen kupon egy fenykepre a Studio Alice-ba, hogy en mennyire voltam es meg vagyok is boldog, el se tudom mondani! : )) Pedig ez csak egy fenykep, de olyan cukik vannak, hogy nagyon szeretnek egyet Nimonak! : ) Most eljott a lehetoseg, jaj, alig varom, hogy menjunk! Ja, a kupon a baba melle jart, olyan draga volt, hogy ennyi jart melle ajandekba. : D
Aztan beleszerelmesedtunk a Tiny Love jatekokban. Pontosabban Nimo, imadja oket. Van egy szines huzogathatos zsirafja, nincs olyan, hogy ne jonne velunk mindenhova, a hinta szeke is Tiny Love-os. Most ott tartunk, hogy uj jatekot kene venni neki, egyreszt mert imad jatszani es, ha mar hasznalja, legyen neki, masreszt meg lassan itt a nevnapja es meg mindig nem tudjuk mi lenne neki a legjobb ajandek, szoval most azon is gondolkodunk, de szerintem az is onnan lesz megrendelve, marmint az is Tiny Love-os lesz. Ez mar szinte biztos. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿