2014年3月22日土曜日

Madarcsicsergesre...


...ebredtem ma reggel. Nemhogy iden, de meg tavaly se hallotam. Viszont most olyan jo erzes volt, kicsit, mintha otthon lettem volna. Na, akkor minden reggel elvezhettem ezt a csodaszep muzsikat. Itt meg inkabb bogar zummogest, az is szep, csak neha sok es hangos, de hat az van, ami. : )
Tegnap kicsit atalakitottam a blogot. Mar akartam egy ideje, de ugye se idom, se energiam nem volt hozza (nem vagyok egy nagy blogszerkezto zseni), tegnap is felkesz allapotba hagytam majdnem fel napra, mert ugye volt mas dolgom is, de delutan mikor Nimo aludt, ennek szenteltem minden szabad percem, a vegeredmeny annyira nem is lett rossz, legalabbis szerintem. Az egyetlen szokatlan dolog az, hogy kevesnek erzem a terem az irasra vagyis inkabb igy visszanezve kisse szukosnek tartom a bejegyzeseket, de majd megszokom vagy, ha nem majd egyszer atvarialom, hangsulyozom, majd egyszer.... : )

0 件のコメント :

コメントを投稿