2014年2月15日土曜日

Nem is irtam meg...


... par dologrol pl., a varandosagomrol. Az egyetlen egy dolog, amire nem szivesen gondolok vissza az a szules meginditasa. Az ok nagyon egyszeru, egyreszt egy sima verveteltol is rosszul leszek a tu lattan, az, hogy infuziot adnak, az nekem maga a remalom, nem csak mert tu, de mert az ott benne marad a kezembe bizony jo sokaig es akarhanyszor ranezek, ami nem volt nehez, annyiszor lettem meg rosszabbul, a fajasokrol nem is beszelve, amikor is azt mondtam lehet meghalok, mondjuk nem alltam messze tole, de valahogy megse tortent meg. Akkor ott, de meg kicsit most is, ugy gondoltam soha tobbet ilyet es remelem, hogy tobbet tenyleg nem lesz ra szukseg. Na, ennyit a negativumokrol, nem is errol akartam irni.
Szoval a jo, hogy 5kg-t hiztam osszesen a 9 honap alatt. Ok, lehet nem epp a legjobban, mert az orvos es a vedono annyiszor elmondtak, hogy nem szabad elhizni, mert se nekem nem jo, se a gyereknek, meg igy-meg ugy, ez es ez is lehet, hogy igazabol elment a kedvem, annyira bestresszeltem, hogy nem mertem enni, vagyis nagyon keveset es azt is nagyon megvalogatva, ez egesz addig jo volt, mig nem kezdtem el fogyni, mert akkor meg megijedtem, hogy szegeny gyerek, mit eszik?! Majd az orvos felvilagositott, hogy nem kell panikba essek, a baba no, nagyon is jol, ugyhogy ne aggodjak azon, hogy neki nem jut, elveszi O, ami neki kell. Hat jo, gondoltam O az orvos. Aztan terhessegem vegen, jutott eszembe, hogy en bizony semmilyen mesterseges vitaminnal nem talalkoztam a majd 9 honap alatt es hogy vajon jut e eleg a babanak? Meg meg szamtalan hasonlo kerdes eszembe jutott persze mar akkor, mikor amugy is mindegy lett volna.
A vegeredmeny viszont csodas volt. Visszanezve a 9 honapot en majd kicsattantam az egeszsegtol, minden ultrahang es vizsgalat utan teljesen pozitiv orvosi velemennyel jottunk el, a baba valami gyonyoruen nott, nekem egy db mesterseges vitamint se kellett bevegyek, eleg volt a rengeteg gyumolcs es zoldseg, edesseget szinte nem is kivantam, a joghurt volt az egyetlen, amit neha megettem, mint edesseget. Az elso 5 honapba pedig kismama tornaztam, sose ereztem magam fittebbnek es a baba is rengeteget mozgott. Olyan jol viseltem a terhesseget, hogy en is alig hittem.
Mikor megszuletett Nimo, -6kg-val lettem kevesebb, mire eljottem a korhazbol pedig -7kg-val.
Most 4 honap utan elmondhatom, hogy mindketten egeszsegesek vagyunk, mint a makk! En pedig 4 honap elteltevel osszesen -12kg-val vagyok kevesebb. Pedig mostmar neha nassolok is kicsit, meg nem mindig eszem olyan tudatosan, bar azert igyekszem. : )
Tervezunk meg legalabb egy babat, ami azt jelenti, hogy nem nagyon szeretnek valtoztatni nagyon semmin, mert ez igy, ahogy volt, teljesen tokeletes volt, nekem is es a babanak is. Szoval, csak tudjam megtartani ezt meg egy ideig! : )
Ja es orvost se nagyon szeretnek valtani, mert szerettem az orvosom kompromisszum keszseget es hogy optimista volt, igy nekem visszagondolva, szinte semmin se kellett idegeskednem es utolag pedig tenyleg nem, mert minden a leheto legjobban alakult. Egyedul az zavar, hogy sporol a szavakkal, de errol azt hiszem irtam mar valamelyik bejegyzesbe, de ez legyen a legkevesebb.
Na, osszegezve, aggodalom nelkuli 9 honapom volt es szeretnem, ha a kovetkezonel is megtudnam ezt tartani. : )

0 件のコメント :

コメントを投稿