2014年1月15日水曜日

Van ugy, hogy...

...irnek, sok mindenrol, de mire eljutok idaig es osszeszedem a gondolataim, mar elrepul az ido vagy, ami rosszabb, hogy elfelejtem mirol is akartam irni es aztan eszembe jut egy lehetetlen idpontban mikor biztos nem tudok ide ulni es irni egy jot. De azert elofordul olyan is mikor nem tortenik semmi, feleslegesen meg ugye minek irjak? A semmirol olvasni nem eppen izgalmas, sot talan semmilyen. : )
Varom nagyon ennek az evnek az esemenyeit! Most, hogy van egy kisbabam mindig azon gondolkodok, hogy milyen jo is ez. Akkor is jo, ha sir, ha egyszer-egyszer jol orrba ver (volt mar ra pelda es egesz eroteljesen tudja a kezeit hasznalni : )), ha kitur az agybol (nem szamitottam ra, hogy ez ilyen hamar be fog kovetkezni...) stb. Tegnap este korabban mentunk aludni es bar eloszor jatszottunk, utana edesen elszundikalt es en csak neztem, mert annyira cuki, hogy nem is tudtam levenni rola a szemem. Es olyan jo erzes, hogy ott szuszog mellettem es nevet almaba, neha hangosan is, nagyon edes! Egy igazi kis cukorborso!
Egyebkent biztos szerencses vagyok, de Nimo egy igazi kis angyal, eszik, alszik, jatszik. Jatszunk egyutt is, de most sokkal inkabb elvezi a kezeit es a jatszoszonyegen levo tukrot, mint barmi mast. Azert annak szokott orulni, ha osszebujunk es simogatom a fejet vagy epp a labat es beszelgetunk, nevetunk kozbe. Milyen jo is ez, en is elvezem am nagyon! : )
Na, de mivel ennyire nagyon jo baba es igazabol szinte mindig lekoti magat valamivel igy nekem neha jut "piheno", amit neha annyira nem is igenylek, de megis valahogy jut erre is ido, mondjuk legtobbszor mikor alszik, de volt mar kivetel is. Na, ilyenkor van az, ha eppen foznom sem kell, meg semmit se kell csinalnom, akkor, hat van idom mindenre. Most ujabban kirakozni es blogot irni. Tudom eleg vicces, de miota Nimo itt van, azota kezdek en is visszaterni a gyerekkorba es sok mindent csinalnek es varom, hogy csinalhassunk majd egyutt mindharman. Hogy egyutt kiranduljunk, hogy nezegessunk allatokat az allatkertbe, hogy epitsunk kockakbol varat, hogy legozzunk, hogy rajzoljunk es meg millio fele dolgot egyutt jatszunk. Mert tudom, hogy orulni fog neki es bar O meg nem tudja, de en is nagyon fogok neki orulni!
Azt is varom, hogy kimehessunk focizni, bar ezt inkabb majd Apaval fogja jatszani van egy olyan erzesem. : )
Ja, egyebkent kiraktam azt a kirakost, amirol multkor irtam par sort. Fent van bekeretezve Nimo szobaja falan es tenyleg vilagit! : )

0 件のコメント :

コメントを投稿